31 Ιαν 2014

Κλειδώθηκε το μωρό της στο αυτοκίνητο και η ομάδα εκτάκτου ανάγκης δε τη βοήθησε επειδή δεν ήταν συνδρομήτρια!

Κλειδώθηκε το μωρό της στο αυτοκίνητο και η ομάδα εκτάκτου ανάγκης δε τη βοήθησε επειδή δεν ήταν συνδρομήτρια! (φωτογραφίες)

Η Νικολά Μίλαρ, αναστατωμένη, κάλεσε σε εταιρεία με υπηρεσίες εκτάκτου ανάγκης όταν κατάλαβε πως είχε κλειδώσει το παιδί της μέσα στο αυτοκίνητο. Η εταιρεία της ζήτησε να προπληρώσει την υπηρεσία και τότε η γυναίκα κατάλαβε πως είχε κλειδώσει και το πορτοφόλι της μέσα στο αυτοκίνητο, αδυνατώντας να προπληρώσει τις 150 στερλίνες που ζητούσαν.

Το 17 μηνών κοριτσάκι της, Βάιολετ, που δεν καταλάβαινε τι γινόταν, ξέσπασε σε κλάματα.
Ένα βανάκι σταμάτησε και ένας άντρας κατέβηκε για να βοηθήσει τη γυναίκα. Κάλεσαν μαζί την εταιρεία «AA», στην οποία είχε κάρτα μέλους. Δυστυχώς όμως, αν και ο άντρας είχε πλήρη συνδρομή, η εταιρεία αρνήθηκε να βοηθήσει λέγοντας στη γυναίκα ότι θα πρέπει να κάνει η ίδια εγγραφή.

«Μου είπαν ότι πρέπει πρώτα να πληρώσω. Τους είπα πως δεν γίνεται γιατί το πορτοφόλι μου βρισκόταν μέσα στο αμάξι. Τότε μου είπαν να καλέσω κάποιον για να κάνει αυτός την πληρωμή αλλά τους είπα ξανά ότι είχα αφήσει το κινητό μου μέσα και δε θυμόμουν κανέναν αριθμό τηλεφώνου απ' έξω. Σε αυτό το σημείο μου είπαν πως δεν μπορούν να με βοηθήσουν», είπε η άτυχη μητέρα για το τηλεφώνημα στην εταιρεία.

Μετά από 45 λεπτά, ο οδηγός του βαν, Τζέιμς Κινγκ, αποφάσισε να σπάσει ένα σημείο του τζαμιού στο πίσω κάθισμα για να μπορέσει να πάρει τα κλειδιά και ένα μέρος του τζαμιού στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου για να μπορέσει να μπει μέσα.

Ολα ξεκίνησαν όταν η μητέρα ψώνιζε μαζί με το μωρό της σε ένα κοντινό μαγαζί. Όταν γύρισε, έβαλε το μωρό στη θέση του και πήγε να τοποθετήσει τα πράγματα στο πορτμπαγκάζ. Όταν το έκλεισε, συνειδητοποίησε πως πιο πριν, προσπαθώντας να διπλώσει το καροτσάκι του μωρού, είχε κλειδώσει κατά λάθος την ασφάλεια.

Η εταιρεία «ΑΑ» δήλωσε ότι κανονικά θα βοηθούσαν κάποιον και ας μην είχε συνδρομή αλλά το μέλος της εταιρείας που σήκωσε το τηλέφωνο της άτυχης μητέρας, ήταν καινούριο και δεν ήξερε πώς να διαχειριστεί την κατάσταση.
Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από την Μίλαρ και της πρόσφερε κάρτα μέλους με πλήρη συνδρομή για ένα χρόνο.

Περισσότερα mothersblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου