Σελίδες
Ετικέτες
- 5
- ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- ΒΟΤΑΝΑ
- ΓΝΩΜΙΚΑ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΛΟΓΕΣ
- ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
- ΕΠΙΣΤΗΜΗ
- ΕΡΓΑΣΙΑ
- ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
- ΖΩΔΙΑ
- Ήξερες Ότι
- ΙΣΤΟΡΙΚΑ
- ΚΑΙΡΟΣ
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΚΟΣΜΟΣ
- ΝΕΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΕΡΙΕΡΓΑ
- ΠΛΕΞΙΜΟ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΠΩΣ ΒΓΗΚΕ Η ΦΡΑΣΗ
- ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
- ΣΥΝΤΑΓΕΣ
- ΣΧΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΥΓΕΙΑ
- ΧΙΟΥΜΟΡ
- AUTO/MOTO
- HOT
- LIFESTYLE
powered by Agones.gr - pame stoixima
20 Νοε 2014
Είναι τα Στρούμφ κομμουνιστές;
1. Δεν έχουν κάποια επίσημη θρησκεία, με λίγα λόγια είναι άθεοι.
2. Δεν είναι Ρατσιστές (τους βοηθούν όλους, χωρίς φυλετικές ή οποιουδήποτε είδους διακρίσεις).
3. Φοράνε όλοι τις ίδιες στολές.
4. Δεν υπάρχουν κοινωνικές τάξεις, βρίσκονται όλα στο ίδιο σημείο της κοινωνικής πυραμίδας, ακόμη και η Στρουμφίτα.
5. Δεν υπάρχει ιδιωτική περιουσία, καθώς ακόμη και τα σπιτάκια τα οποία κατοικούν δεν τους ανήκουν. Το φαγητό και οι πρώτες ύλες είναι κοινά και μοιράζονται εξίσου.
6. Υπάρχει κατανομή εργασιών και τα στρουμφάκια δεν αλλάζουν επαγγέλματα. Υπάρχει το στρουμφ χτίστης, γεωργός, μάγειρας κτλ.
Επιπλέον υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα Στρουμφ ασπάζονται την κομμουνιστική ιδεολογία. Σε ένα επεισόδιο στην αυλή του Λιχούδη και φυτρώνει ένα δέντρο με σοκολατένια νομίσματα.
Μετά αντί να τα μοιραστεί με τα αλλα στρουμφάκια, τα θεωρεί δικά του και τα πουλάει στα άλλα στρουμφάκια αντί απαραίτητων γι αυτά εργαλεία (τα βάρη του Προκόπη, την τσάπα του Κηπουρού, τα εργαλεία του Ξεφτέρη).
Χωρίς αυτά η στρουμφοκοινωνία καταρρέει αφού δεν μπορεί να παραχθεί τίποτα. Η κατάσταση σώζεται μετά από παρέμβαση του Μπαμπαστρούμφ που εξηγεί στο Λιχούδη ότι για την κατάσταση φταίει η παράλογη ανάγκη του να συγκεντρώσει πλούτο.
Σε άλλο επεισόδιο η αυτόματη μηχανή παραγωγής φαγητού του Ξεφτέρη οδηγεί τα στρούμφάκια σε υπερκατανάλωση με αποτέλεσμα να εξαντληθούν οι φυσικοί πόροι (στρουμφόμουρα).
Ακολουθεί πανικός και την κρίση αποτρέπει ο Μπαμπαστρούμφ με καταστροφή της μηχανής και δημιουργία αποθήκης φαγητού.
Τέλος ο Δρακουμέλ κυνηγάει τα στρουμφάκια όχι για να τα φάει (αυτό γίνεται στα τελευταία επεισόδια) αλλά για να παράξει χρυσό. Ο Δρακουμέλ δηλαδή είναι ο εκπρόσωπος του καπιταλισμού.
Αναφέρουμε τα παραπάνω ως χιουμοριστικά και μόνο, αν και η σχετική συζήτηση κρατάει χρόνια στο διαδίκτυο στη σοβαρή της μορφή.
2. Δεν είναι Ρατσιστές (τους βοηθούν όλους, χωρίς φυλετικές ή οποιουδήποτε είδους διακρίσεις).
3. Φοράνε όλοι τις ίδιες στολές.
4. Δεν υπάρχουν κοινωνικές τάξεις, βρίσκονται όλα στο ίδιο σημείο της κοινωνικής πυραμίδας, ακόμη και η Στρουμφίτα.
5. Δεν υπάρχει ιδιωτική περιουσία, καθώς ακόμη και τα σπιτάκια τα οποία κατοικούν δεν τους ανήκουν. Το φαγητό και οι πρώτες ύλες είναι κοινά και μοιράζονται εξίσου.
6. Υπάρχει κατανομή εργασιών και τα στρουμφάκια δεν αλλάζουν επαγγέλματα. Υπάρχει το στρουμφ χτίστης, γεωργός, μάγειρας κτλ.
Επιπλέον υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα Στρουμφ ασπάζονται την κομμουνιστική ιδεολογία. Σε ένα επεισόδιο στην αυλή του Λιχούδη και φυτρώνει ένα δέντρο με σοκολατένια νομίσματα.
Μετά αντί να τα μοιραστεί με τα αλλα στρουμφάκια, τα θεωρεί δικά του και τα πουλάει στα άλλα στρουμφάκια αντί απαραίτητων γι αυτά εργαλεία (τα βάρη του Προκόπη, την τσάπα του Κηπουρού, τα εργαλεία του Ξεφτέρη).
Χωρίς αυτά η στρουμφοκοινωνία καταρρέει αφού δεν μπορεί να παραχθεί τίποτα. Η κατάσταση σώζεται μετά από παρέμβαση του Μπαμπαστρούμφ που εξηγεί στο Λιχούδη ότι για την κατάσταση φταίει η παράλογη ανάγκη του να συγκεντρώσει πλούτο.
Σε άλλο επεισόδιο η αυτόματη μηχανή παραγωγής φαγητού του Ξεφτέρη οδηγεί τα στρούμφάκια σε υπερκατανάλωση με αποτέλεσμα να εξαντληθούν οι φυσικοί πόροι (στρουμφόμουρα).
Ακολουθεί πανικός και την κρίση αποτρέπει ο Μπαμπαστρούμφ με καταστροφή της μηχανής και δημιουργία αποθήκης φαγητού.
Τέλος ο Δρακουμέλ κυνηγάει τα στρουμφάκια όχι για να τα φάει (αυτό γίνεται στα τελευταία επεισόδια) αλλά για να παράξει χρυσό. Ο Δρακουμέλ δηλαδή είναι ο εκπρόσωπος του καπιταλισμού.
Αναφέρουμε τα παραπάνω ως χιουμοριστικά και μόνο, αν και η σχετική συζήτηση κρατάει χρόνια στο διαδίκτυο στη σοβαρή της μορφή.
Πηγη :perierga |
Γιορτάζουν σήμερα 20 Νοεμβρίου 2014
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΠΡΟΚΛΟΣ, ΔΑΣΙΟΣ, ΝΙΡΣΑΣ, ΙΩΣΗΦ, ΙΣΑΚΙΟΣ,
ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΑΣΑΝΗΣ, ΣΑΒΩΡΙΟΣ, ΩΝΑΜ, ΠΑΠΠΙΑΣ, ΙΣΑΑΚΙΟΣ, ΓΕΙΘΑΖΕΤ, ΝΟΗΛΜΑΡΗΣ,
ΖΑΡΟΥΑΝΤΙΝΗΣ, ΘΕΚΛΑ, ΒΑΟΥΘΑ, ΔΕΝΑΧΙΣ, ΤΕΝΤΟΥΣ, ΜΑΜΑ, ΜΑΛΟΧΙΑ, ΑΝΝΑ, ΝΑΝΑ, ΑΣΤΗ,
ΜΑΛΑΧ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ, ΘΕΣΠΕΣΙΟΣ, ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ, ΘΕΟΚΤΙΣΤΟΣ, ΣΩΖΟΜΕΝΟΣ, ΕΝΤΜΟΥNT, ΒΑΣΣΟΣ
Νηστεία - Επιτρέπεται το ψάρι
Ολόκληρο το εορτολόγιο για σήμερα
Προεόρτια Εισοδίων Υπεραγίας Θεοτόκου
Όσιος Γρηγόριος ο Δεκαπολίτης
Άγιος Πρόκλος αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινούπολης
Άγιος Δάσιος που μαρτύρησε στο Δορύστολο
Άγιοι Νιρσάς ο Επίσκοπος και Ιωσήφ ο μαθητής του και Επίσκοπος
Άγιοι Ισάκιος, Ιωάννης, Σαβώριος, Ωνάμ, Παππίας και Ισαάκιος
Άγιοι Γεϊθαζέτ ο ευνούχος, Σασάνης, Νοηλμάρης και Ζαρουαντίνης
Αγίες παρθένες Θέκλα (1), Βαουθά, Δενάχις, Τεντούς, Μάμα, Μαλοχία, Άννα,
Νάνα, Άστη και Μαλάχ
Άγιοι Ευστάθιος, Θεσπέσιος και Ανατόλιος
Άγιος Θεόκτιστος ο Ομολογητής
Άγιος Σωζόμενος (2) ο θαυματουργός
Όσιος Ιωάννης
Άγιος Edmund ο μάρτυρας
Άγιος Βάσσος και οι μαζί μ' αυτόν μαρτυρήσαντες Τεσσεράκοντα Δυο Μάρτυρες
στην Ηράκλεια της Θράκης
(1) Οι Αγίες παρθένες Θέκλα, Βαουθά, Δενάχις (ή Δινάχ),
Τεντούς, Μάμα, Μαλοχία, Άννα, Νάνα, Άστη και Μαλάχ κατάγονταν από την
Περσία. Ήταν πολύ ευσεβείς χριστιανές
και όταν ο Βασιλιάς των Περσών τις διέταξε να προσκυνήσουν τη φωτιά, αυτές αρνήθηκαν
και ο Βασιλιάς διέταξε τον τεμαχισμό τους με τα ξίφη των στρατιωτών.
(2) Ο Ά γιος
Σωζόμενος, έζησε στην Κύπρο, γύρω στο
1.100 μ.Χ. επί φραγκικής κατοχής. Υπάρχει και μια αναφορά στην Αγία Τριάδα
Ριζοκαρπάσου ότι ο Άγιος Σωζόμενος
καταγόταν από την Καρπασία της Κύπρου. Επιδόθηκε από μικρός στην μελέτη των
γραφών, δεδομένου ότι οι γονείς του ήταν ευσεβείς χριστιανοί και φρόντισαν για
την χριστιανική του παιδεία. Όταν
ενηλικιώθηκε έφυγε από την πατρική οικία και αφού περιπλανήθηκε αρκετά έφτασε σε
μια σπηλιά που βρισκόταν στην πρόσοψη ενός γκρεμού όπου σταμάτησε μπήκε στη
σπηλιά και την έκανε ησυχαστήριο του. Εκεί μελετούσε τις γραφές και βοηθούσε
όποιον έφτανε στη σπηλιά του.
Ο Θεός τον ευλόγησε και με το χάρισμα της θεραπείας και
έτσι η φήμη του άρχισε να εξαπλώνεται γρήγορα και πλήθος πιστών συνέρεαν και
του ζητούσαν την βοήθειά του. ‘Ετσι βοηθώντας όσους τον πλησίαζαν έζησε μέχρι
το τέλος της ζωής του, όπου παρέδωσε ειρηνικά το πνεύμα του στον Κύριο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)