Σελίδες
Ετικέτες
- 5
- ΑΘΛΗΤΙΚΑ
- ΒΟΤΑΝΑ
- ΓΝΩΜΙΚΑ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΕΚΛΟΓΕΣ
- ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
- ΕΠΙΣΤΗΜΗ
- ΕΡΓΑΣΙΑ
- ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
- ΖΩΔΙΑ
- Ήξερες Ότι
- ΙΣΤΟΡΙΚΑ
- ΚΑΙΡΟΣ
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΚΟΣΜΟΣ
- ΝΕΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΑΙΔΕΙΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- ΠΕΡΙΕΡΓΑ
- ΠΛΕΞΙΜΟ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΠΩΣ ΒΓΗΚΕ Η ΦΡΑΣΗ
- ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
- ΣΥΝΤΑΓΕΣ
- ΣΧΕΣΕΙΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- ΥΓΕΙΑ
- ΧΙΟΥΜΟΡ
- AUTO/MOTO
- HOT
- LIFESTYLE
powered by Agones.gr - pame stoixima
1 Μαΐ 2013
Ο Καιρός Αύριο Πέμπτη 2 Μαΐου 2013
Ο Καιρός Αύριο Πέμπτη 2 Μαΐου 2013
Πέμπτη - 2/5/2013
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Πρωί | 22°C | Καθαρός | 3 Μποφόρ BA | Υγρασία 36% | ||
Μεσημέρι | 34°C | Καθαρός | 3 Μποφόρ N | Υγρασία 20% | ||
Βράδυ | 26°C | Αραιή συννεφιά | 2 Μποφόρ N | Υγρασία 36% |
Πέμπτη - 2/5/2013
Αθήνα: Κέντρο
Πρωί | 23°C | Καθαρός | 4 Μποφόρ B | Υγρασία 34% | ||
Μεσημέρι | 31°C | Καθαρός | 5 Μποφόρ B | Υγρασία 19% | ||
Βράδυ | 24°C | Καθαρός | 3 Μποφόρ B | Υγρασία 37% |
Πέμπτη - 2/5/2013
Θεσσαλονίκη
Πρωί | 19°C | Καθαρός | 2 Μποφόρ Α | Υγρασία 52% | ||
Μεσημέρι | 28°C | Καθαρός | 3 Μποφόρ ΝΔ | Υγρασία 30% | ||
Βράδυ | 23°C | Καθαρός | 2 Μποφόρ ΝΔ | Υγρασία 42% |
Πέμπτη - 2/5/2013
Πάτρα
Πρωί | 22°C | Καθαρός | 3 Μποφόρ Α | Υγρασία 36% | ||
Μεσημέρι | 32°C | Καθαρός | 4 Μποφόρ ΒΔ | Υγρασία 24% | ||
Βράδυ | 26°C | Αραιή συννεφιά | 2 Μποφόρ ΒΔ | Υγρασία 36% |
Πέμπτη - 2/5/2013
ΣΠΑΡΤΗ
Πρωί | 21°C | Καθαρός | 3 Μποφόρ ΒΔ | Υγρασία 37% | ||
Μεσημέρι | 33°C | Αραιή συννεφιά | 2 Μποφόρ BA | Υγρασία 16% | ||
Βράδυ | 26°C | Συννεφιασμένος | 2 Μποφόρ NA | Υγρασία 30% |
Πηγή : kairos123
Πότε έρχεται στην Ελλάδα η Octavia Combi;
Η
Octavia Combi θα διατίθεται τόσο με κίνηση εμπρός όσο και ως 4×4, με
συμπλέκτη Haldex 5ης γενιάς.
Όπως πληροφορήθηκε το NewsAuto.gr, η έναρξη των πωλήσεών της στη χώρα μας έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Ιουλίου, με την τετρακίνητη έκδοση να ακολουθεί περίπου στις αρχές Νοεμβρίου.
Αν και έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο (+90 mm σε μήκος, +45 mm σε πλάτος), η νέα Octavia Combi είναι κατά 100 kg πιο ελαφριά. Το μειωμένο βάρος επιδρά καταλυτικά στις επιδόσεις και την κατανάλωση του – μεσαίου πλέον – station wagon. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά σχεδόν 11 cm, ενώ το πορτμπαγκάζ χωρά αντικείμενα όγκου 610 lt. Όταν μάλιστα αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, αποκαλύπτεται χώρος 1.740 lt.
Στην… παλέτα των κινητήρων συναντάμε τέσσερις βενζίνης και άλλους τόσους πετρελαίου. Βασικός είναι ο 1.2 TSI στην έκδοση με τα 86 PS, ο οποίος είναι άγνωστο αν θα διατίθεται στην Ελλάδα. Σίγουρα θα υπάρχει ο 1.2 TSI Green Tec με απόδοση 105 PS και 17,8 kgm ροπής, με τεχνολογία start/stop και επανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Πιο πάνω βρίσκεται ο 1.4 TSI Green Tec (140 PS) και στην κορυφή 1.8 TSI Green Tec (180 PS).
Από τους diesel ξεχωρίζει ο 1.6 TDI για την «πράσινη» GreenLine. Αποδίδει 110 PS και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο μόλις 3,3 lt/100 km, εκπέμποντας ταυτόχρονα 87 g. CO2 ανά km. Η Skoda σχεδιάζει το λανσάρισμα και έκδοση με φυσικό αέριο. Η τετρακίνητη Octavia Combi θα μπορεί να παραγγελθεί με τρεις κινητήρες (1.8 TSI με 180 PS, 1.6 TDI με 105 PS και 2.0 TDI με 150 PS). Και εδώ έχει επιτευχθεί σημαντική μείωση της κατανάλωσης, σε ποσοστό 14% κατά μέσο όρο.
Πηγή newsauto
Όπως πληροφορήθηκε το NewsAuto.gr, η έναρξη των πωλήσεών της στη χώρα μας έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Ιουλίου, με την τετρακίνητη έκδοση να ακολουθεί περίπου στις αρχές Νοεμβρίου.
Αν και έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο (+90 mm σε μήκος, +45 mm σε πλάτος), η νέα Octavia Combi είναι κατά 100 kg πιο ελαφριά. Το μειωμένο βάρος επιδρά καταλυτικά στις επιδόσεις και την κατανάλωση του – μεσαίου πλέον – station wagon. Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά σχεδόν 11 cm, ενώ το πορτμπαγκάζ χωρά αντικείμενα όγκου 610 lt. Όταν μάλιστα αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, αποκαλύπτεται χώρος 1.740 lt.
Στην… παλέτα των κινητήρων συναντάμε τέσσερις βενζίνης και άλλους τόσους πετρελαίου. Βασικός είναι ο 1.2 TSI στην έκδοση με τα 86 PS, ο οποίος είναι άγνωστο αν θα διατίθεται στην Ελλάδα. Σίγουρα θα υπάρχει ο 1.2 TSI Green Tec με απόδοση 105 PS και 17,8 kgm ροπής, με τεχνολογία start/stop και επανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Πιο πάνω βρίσκεται ο 1.4 TSI Green Tec (140 PS) και στην κορυφή 1.8 TSI Green Tec (180 PS).
Από τους diesel ξεχωρίζει ο 1.6 TDI για την «πράσινη» GreenLine. Αποδίδει 110 PS και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο μόλις 3,3 lt/100 km, εκπέμποντας ταυτόχρονα 87 g. CO2 ανά km. Η Skoda σχεδιάζει το λανσάρισμα και έκδοση με φυσικό αέριο. Η τετρακίνητη Octavia Combi θα μπορεί να παραγγελθεί με τρεις κινητήρες (1.8 TSI με 180 PS, 1.6 TDI με 105 PS και 2.0 TDI με 150 PS). Και εδώ έχει επιτευχθεί σημαντική μείωση της κατανάλωσης, σε ποσοστό 14% κατά μέσο όρο.
Πηγή newsauto
Ακραία και επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου
Οι διάδρομοι που φλερτάρουν με τον τρόμο και την καταστροφή
Σύμφωνα με την καθημερινή εμπειρία των πιλότων, η απογείωση και η
προσγείωση είναι οι δύο δυσκολότερες πτυχές στην εκτέλεση μιας πτήσης.
Γιατί λοιπόν να μην αυξήσουμε το επίπεδο δυσκολίας αναγκάζοντας τους πιλότους να προσγειώνουν τα θεόρατα αεροσκάφη τους σε βουνοκορφές, απότομες πλαγιές, πολυσύχναστες παραλίες, ακόμα και δημόσιους δρόμους;
Παρά ταύτα, το γεγονός αυτό δεν έχει αποθαρρύνει κανέναν από τους ιδιαίτερα τολμηρούς κυβερνήτες που προσγειώνονται καθημερινά σε ειδυλλιακά μεν, πλην ακραία και επικίνδυνα αεροδρόμια!
Ας δούμε λοιπόν μια σειρά από διάδρομους της οικουμένης που φλερτάρουν επικίνδυνα με τον όλεθρο. Δέστε τις ζώνες σας...
Αεροδρόμιο Juancho Yrausquin - Νήσος Saba, Καραϊβική
Ο τρόπος με τον οποίο φτάνει κανείς στο μοναδικό αυτό νησάκι της Καραϊβικής μπορεί να αποδειχθεί σχετικά οδυνηρός, χάρη φυσικά στον ιδιαίτερα μικρό διάδρομο των 400 μέτρων, ο οποίος είναι δίπλα στον ωκεανό και περιβάλλεται από βράχους. Αυτοί είναι οι λόγοι που το κάνουν ένα από τα πλέον επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου, καθώς οποιοσδήποτε λάθος υπολογισμός του πιλότου μπορεί να φέρει τον όλεθρο. Εννοείται ότι μόνο μικρά αεροσκάφη προσγειώνονται εδώ...
Αεροδρόμιο Qamdo Bamda - Θιβέτ
Εδώ μιλάμε για το ψηλότερο αεροδρόμιο του κόσμου, σκαρφαλωμένο σε υψόμετρο 4.300 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Εξαιτίας του ακραίου ύψους, ο διάδρομος οφείλει να είναι μακρύτερος από τον στάνταρ, με τον συγκεκριμένο να φτάνει στο εντυπωσιακό νούμερο των 5,5 χιλιομέτρων! Οι ιδιαίτερες απαιτήσεις των πτήσεων σε μεγάλο υψόμετρο πρέπει να λαμβάνονται πάντα υπόψη, καθώς ο κίνδυνος εγκυμονεί σε κάθε βήμα...
Αεροδρόμιο Gustaf III - Άγιος Βαρθολομαίος, Καραϊβική
Όποιος ψάχνει αδρεναλίνη στον αέρα, το αεροδρόμιο του Σαν Μπαρτελεμί (Γαλλικές Αντίλες) μπορεί να του δώσει ό,τι ονειρεύεται: εξαιρετικά στενό διάδρομο, με τα αεροπλάνα να περνούν κυριολεκτικά ξυστά στην απότομη πλαγιά όταν προσγειώνονται. Τα ατυχήματα δεν λείπουν από το αεροδρόμιο του γραφικού νησιού, με κάθε προσγείωση να φαντάζει θαύμα...
Παγωμένος Αεροδιάδρομος - Ανταρκτική
Ο κίνδυνος εδώ ακούει στο όνομα των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικρατούν παρά στην ίδια τη φύση ή τη θέση του διαδρόμου. Ο Ice Runway είναι ο ένας από τους τρεις κύριους διαδρόμους μεταφοράς προμηθειών στην παγωμένη Ανταρκτική και, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, πρόκειται απλώς για φροντισμένη πλατφόρμα πάγου. Η πραγματική πρόκληση είναι να μην υποχωρήσει ο πάγος κάτω από το βάρος των τεράστιων μεταφορικών αεροσκαφών ή, αντιθέτως, να μην κολλήσουν σε μαλακό χιόνι...
Αεροδρόμιο Κουρσεβέλ - Γαλλία
Η περίφημη Κουρσεβέλ στις γαλλικές Άλπεις είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς σκι της Ευρώπης, με την πόλη να χρωστά τη φήμη της και στο ιδιαίτερο αεροδρόμιό της, που βρίσκεται καταμεσής των ορεινών όγκων. Δεν είναι μόνο το δυσθεώρητο υψόμετρο και οι λογής κίνδυνοι που κρύβει, αλλά και το γεγονός ότι εκεί προσγειώνεται με μεγάλη άνεση ο Τζέιμς Μποντ στο «Tomorrow Never Dies»...
Διεθνής Αερολιμένας Barra - Σκοτία
Πρόκειται για το μόνο αεροδρόμιο του κόσμου που λειτουργεί ταυτόχρονα και ως παραλία! Οι προσγειώσεις και οι απογειώσεις λαμβάνουν χώρα στην ίδια αμμουδιά που βολτάρει αμέριμνος ο κόσμος, με προειδοποιητικές πινακίδες και φωτεινούς πίνακες να ενημερώνουν τους λουόμενους για τις ώρες απογείωσης και προσγείωσης των αεροσκαφών. Παρά την ιδιαίτερη φύση του και το ριψοκίνδυνο του εγχειρήματος, το αεροδρόμιο αναγνωρίζεται επισήμως ως διεθνής αερολιμένας, παρά το σχετικά παράλογο του πράγματος...
Διεθνές Αεροδρόμιο Toncontin - Ονδούρα
Στην Τεγουσιγάλπα, την πρωτεύουσα της κεντροαμερικανικής χώρας, υπάρχει ένα από τα πλέον επικίνδυνα και διαβόητα αεροδρόμια του κόσμου. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1934, σε μια εποχή δηλαδή που τα αεροπλάνα ήταν σαφώς λιγότερο δυνατά, και πολυάριθμα δυστυχήματα έχουν συμβεί από τότε, πολλά από τα οποία μάλιστα θανατηφόρα. Το πλέον επικίνδυνο χαρακτηριστικό του αερολιμένα, το οποίο φαντάζει απαράδεκτο για διεθνές αεροδρόμιο, είναι ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος εισόδου και εξόδου των αεροσκαφών, αυξάνοντας το ρίσκο δραματικά...
Αεροδρόμιο Tenzing-Hillary - Νεπάλ
Το διαβόητο αεροδρόμιο της Lukla, το οποίο μετονομάστηκε σε Tenzing-Hillary προς τιμή των πρώτων ορειβατών που πάτησαν την κορυφή του Έβερεστ, κρύβει τους δικούς του κινδύνους: δυνατούς ανέμους και συχνότατη ομίχλη, αν και το κερασάκι στην τούρτα είναι ο απόκρημνος γκρεμός στο τέλος του διαδρόμου! Ένας λάθος υπολογισμός αρκεί για να συμβεί το κακό, όπως έγινε για τελευταία φορά στις 12 Οκτωβρίου 2010...
Αεροδρόμιο Μαδέρας - Πορτογαλία
Ο κύριος διάδρομος του νησιωτικού πορτογαλικού συμπλέγματος επιμηκύνθηκε δύο φορές από το 1964 που λειτούργησε για πρώτη φορά, καθώς τα συχνότατα ατυχήματα έκαναν την προσγείωση εκεί κορόνα-γράμματα. Παρά το γεγονός ότι σήμερα ο διάδρομος θεωρείται πλέον ασφαλής, είναι η προσέγγισή του που εγκυμονεί τους μεγαλύτερους κινδύνους για τον πιλότο, καθώς είναι αναγκασμένος να παρακάμψει ολόκληρο βουνό για να καταφέρει να προσγειωθεί!
Αεροδρόμιο Γιβραλτάρ - Γιβραλτάρ
Δεν είναι μόνο από τα πλέον επικίνδυνα αεροδρόμια του κόσμου, αλλά και από τα πιο πολυσύχναστα, γεγονός που το κάνει ακόμα τρομακτικότερο. Ο βασικός κίνδυνος που εγκυμονεί είναι ότι ο διάδρομος περνά κυριολεκτικά μέσα από τον βασικό δρόμο της πόλης!
πηγή newsbeast
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)