17 Νοε 2013

Ποια Οσκαρική ηθοποιός αποκάλυψε ότι κακοποιήθηκε σεξουαλικά όταν ήταν 8 χρόνων;

Ποια Οσκαρική ηθοποιός αποκάλυψε ότι κακοποιήθηκε σεξουαλικά όταν ήταν 8 χρόνων;

Συγκλονιστικές είναι οι αποκαλύψεις που έκανε μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του Χόλιγουντ, όταν μίλησε ανοιχτά για την σεξουαλική κακοποίηση που δέχθηκε όταν ήταν παιδί.

Η Έμα Τόμσον δεν έκρυψε τα λόγια της και αποκάλυψε πώς συνέβη το περιστατικό.
«Οι γονείς μου, μου τον έφεραν στο σπίτι για το πάρτι. Ήταν ένας μεγάλος κύριος με γκρίζα μαλλιά. Με πήγε πίσω από μία πόρτα και με ρώτησε αν θέλω γλυκό. Εγώ του είπα, ναι ευχαρίστως, αλλά είχα ένα περίεργο συναίσθημα. Αφού μου έδωσε το γλυκό με ρώτησε αν θέλω να του δώσω ένα φιλί και του είπα ναι», είπε χαρακτηριστικά και συνεχίζει,

«Έτσι πήγα να τον φιλήσω στο μάγουλο και εκείνος με φίλησε με γλώσσα. Αμέσως σκέφτηκα ότι εγώ φταίω, γιατί συνήθως τα παιδιά πάντα νομίζουν ότι είναι δικό τους σφάλμα».
Ολόκληρο το κείμενο: mothersblog
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου