Πηγή newsauto
Στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης έχει αρχίσει ήδη η διάθεσή του, όμως οι ιδιαίτερες συνθήκες στην Ελλάδα έχουν καθυστερήσει σημαντικά την άφιξή του. Ο λόγος για τη νέα γενιά του 308, του 5θυρου μικρομεσαίου οικογενειακού της Peugeot. Καθώς εκκρεμεί η αλλαγή στον επίσημο εισαγωγέα από την 1η Ιανουαρίου 2014, οι οποιαδήποτε κινήσεις θα γίνουν μετά αυτή την ημερομηνία. Στο NewsAuto.gr εκτιμάμε ότι η διάθεση του νέου 308 στην Ελλάδα θα αρχίσει το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.
Από τον περασμένο Απρίλιο, αρκετούς μήνες πριν την επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου της Peugeot, είχαμε αποκαλύψει ότι στη γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνεται και ο 3κύλινδρος 1.2 Turbo, σε δύο εκδόσεις ισχύος με 110 και 130 PS. Η επιβεβαίωση ήρθε μέσω της Peugeot Μ. Βρετανίας, η οποία ανακοίνωσε τα προσωρινά τεχνικά χαρακτηριστικά για αυτές τις εκδόσεις.
Ο μικρός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας – τεχνολογίας Euro 6 – αποδίδει από 1.198 cc ισχύ 110 και 130 PS, με τη μέγιστη ροπή να είναι αντίστοιχα 20,9 και 23,4 kgm. Ο 1.2 ονομάζεται e-THP, που σημαίνει ότι φέρει σύστημα start/stop. Με τα 110 PS συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ στην ισχυρότερη παραλλαγή του τόσο με 6τάχυτο μηχανικό όσο και με αυτόματο ίδιου αριθμού σχέσεων.
Το 308 1.2 e-THP 110 PS θα χρειάζεται 11 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, ενώ το μοντέλο με τα 130 PS θα ολοκληρώνει τη διαδικασία κατά 1 sec ταχύτερα. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις φθάνει τα 193 km/h. Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, η Peugeot ανακοινώνει 4,4 lt/100 km (104 g/km) για την έκδοση με τα 110 PS, και 4,6 lt/100 km (107 g/km) για τον κινητήρα με τα 130 PS και το μηχανικό κιβώτιο. Για το μοντέλο με αυτόματο σύστημα μετάδοσης οι αντίστοιχες τιμές είναι 5,1 lt/100 km και 117 g/km.
Οι Γάλλοι πέτυχαν σημαντικό περιορισμό του βάρους στο νέο 308 χάρη στην πλατφόρμα EMP2. Διαθέσιμοι κινητήρες είναι επίσης ο 3κύλινδρος 1.2 VTi βενζίνης με 82 PS (σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο καταναλώνει 5 lt/100 km και εκπέμπει 114 g/km. Με αυτόν κάτω από το καπό του, το γαλλικό μοντέλο επιταχύνει στα 100 km/h εντός 13,3 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 172 km/h.
Την εμφάνισή του στο νέο 308 κάνει ο 1.6 turbo, σε δύο εκδόσεις, με 125 και 156 PS και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση η μεικτή κατανάλωση είναι 5,6 lt/100 km (129 g/km) και στη δεύτερη 5,8 lt/100 km (134 g/km). Αντιστοίχως, η διαδικασία 0-100 διαρκεί 8,9 και 8,4 sec και η τελική ταχύτητα 202 και 210 km/h.
Στην πλευρά των diesel, η Peugeot λανσάρει τον 1.6 BlueHDi με 120 PS και τον 2λιτρο ανάλογης τεχνολογίας με 150 PS. Για τον πρώτο ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 3,1 lt/100 km και ρύπους 82 g/km, ενώ για το δεύτερο 3,9 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 103 g/km. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον 1.6 HDi 92 PS (με κατανάλωση 3,6 lt/100 km και ρύπους 95 g/km) και τον 1.6 e-HDi 115 PS (3,7 lt/100 km και 95 g/km).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου