Ο Κarl κατασκεύασε τρία κινητά σπιτάκια όπου στο καθένα μπορεί να μείνει ένα άτομο, ενώ στους εξωτερικούς «τοίχους» του μπορεί να φιλοξενήσει κάθε είδους διαφήμιση επί πληρωμή. «Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της διαφήμισης στην πόλη, να αλλάξουν μορφή οι αντιαισθητικές πινακίδες και να αποκτήσουν νέο ρόλο και άλλη λειτουργικότητα. Αν γινόταν ευρέως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα για όλους;», αναρωτιέται ο καλλιτέχνης.
Πηγή : spirospero
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου