14 Μαΐ 2013

Επίσημο: Το νέο Peugeot 308



Η Peugeot έκανε τις επίσημες ανακοινώσεις το πρωί της Δευτέρας. Ο λόγος για το νέο 308, το μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο με το οποίο η γαλλική μάρκα θέλει να επιστρέψει δυναμικά στη δημοφιλή κατηγορία. Οι διαστάσεις είναι σχεδόν ίδιες με αυτές του απερχόμενου αυτοκινήτου (το μήκος φθάνει τα 4,25 m), όμως η σχεδίαση είναι εντελώς νέα.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η νέα εταιρική μάσκα της Peugeot, ενώ τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν το 2008. Εμφανώς ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό, με υλικά που δείχνουν ποιοτικότερα. 
 
Ψηλά στην κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 9,7 ιντσών, μέσω της οποίας γίνεται ο χειρισμός των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Το 308 είναι κατά 140 kg ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η νέα πλατφόρμα EMP2. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot στο Σοσό της Γαλλίας και θα αρχίσει την εμπορική του πορεία στα τέλη του 2013. Θα έχει προηγηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα για το κοινό το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη.


Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα σύνολα βενζίνης και άλλα τόσα diesel, με εύρος ισχύος από 92 έως 200 PS. Βασικός βενζινοκινητήρας είναι ο 1.4 VTi με 98 PS και 13,9 kgm ροπής στις 4.000 rpm. Συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 6 lt/100 km (139 g. CO2/km). Με αυτόν κάτω από το καπό του, το 308 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 12,7 sec (τελική 182 km/h).
 
Ο 1.6 VTi με 120 PS συνδυάζεται είτε με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με αυτόματο 4 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 6,4 lt/100 km και στη δεύτερη 6,9 lt/100 km. Η διαδικασία 0-100 διαρκεί 10,8 και 13 sec, αντίστοιχα. Ο turbo 1.6 THP με ισχύ 156 PS μπορεί να επιλεγεί είτε με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο ίδιου αριθμού σχέσεων (0-100 σε 8,8 και 9,1 sec). Η κορυφαία έκδοση GTi εξοπλίζεται με τον 1.6 των 200 PS και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (0-100 σε 7,7 sec και τελική 237 km/h).

Στους πετρελαιοκινητήρες συναντάμε τον 1.6 HDi (με 92 PS, 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, μέση κατανάλωση 4,2 lt/100 km και ρύπους 110 g/km), τον 1.6 e-HDi με 112 PS και επιλογή ανάμεσα σε μηχανικό 6 σχέσεων και 6άρι αυτόματο «ρομποτιζέ» (μέση κατανάλωση και στις δύο περιπτώσεις 3,8 lt/100 km και εκπομπές αντίστοιχα 100 και 98 g/km), ενώ κορυφαίος είναι ο 2λιτρος HDi με 150 και 163 PS (ο πρώτος συνδυάζεται με χειροκίνητο 6 σχέσεων και μέση κατανάλωση 4,9 lt/100 km και ο δεύτερος με 6τάχυτο αυτόματο και κατανάλωση 6,1 lt/100 km).


Πηγή newsauto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου