20 Ιαν 2013

Άλατα στην καφετιέρα, στο μπρίκι του καφέ, στον πάτο της κατσαρόλας και θέλετε να κάνετε τα σκεύη σας να λάμπουν ?

Σας έχω τη λύση!

(Φαντάζομαι θα γνωρίζετε την λύση με το ξύδι…. Βάζετε δηλαδή νερό και ξύδι μέσα στην καφετιέρα  να βράση και τα άλατα φεύγουν…)
Εγώ σας έχω μία πολύ-πολύ καλύτερη λύση που θα διώξει όχι μόνο τα άλατα αλλά θα κάνει και τα ανοξείδωτα σκεύη σας,
να λαμποκοπούν σαν καινούργια!
Βάζετε μέσα στο βραστήρα – κατσαρόλα – μπρίκι κτλ νερό και στύβετε λεμόνια (ένα για το μπρίκι 2-3 για κατσαρόλα κτλ).
Προσοχή μην πετάξετε τις λεμονόκουπες!
Θα τις βάλετε μαζί με το χυμό λεμονιού και το νερό μέσα στο βραστήρα. Θα βάλετε σε λειτουργία το βραστήρα και θα περιμένετε να πάρει μερικές βράσεις.
Τα άλατα θα αποκολληθούν από τα τοιχώματα και θα δείτε τις αντιστάσεις να λάμπουν!
Το ίδιο και με τις κατσαρόλες.
Αν τα άλατα είναι αρκετά και δεν καθαρίσουν με την πρώτη φορά  μην απογοητευτείτε !
Να επαναλάβετε την διαδικασία άλλωστε δεν θα κουραστείτε γιατί δεν θα τρίψετε τα σκεύη…. Μόνο θα τα βράζετε με λεμόνι.
Βέβαια κάθε φορά θα πετάτε το παλιό νερό και θα βάζετε φρέσκο με φρέσκα λεμόνια.
Μπορείτε να κάνετε και χρήση χυμού λεμονιού που θα βρείτε φτηνό στα supermarket.
Εγώ έχω πάντα στο σπίτι και όταν έχω ζεστό μάτι στην κουζίνα και άπλυτη κατσαρόλα… βάζω και λίγο χυμό λεμονιού να πάρει μία βράση και έτσι διατηρώ πάντα τα κατσαρολικά μου λαμπερά σαν καινούργια! 

Καλή επιτυχία!

Σίσυ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου