Από την Καλιφόρνια, την πολιτεία με τους πιο αυστηρούς νόμους περιορισμού της ρύπανσης, θα αρχίσουν το 2015 οι πωλήσεις του Toyota με καύσιμο το υδρογόνο.
Το μεσαίο sedan της Toyota με τεχνολογία κυψελών καυσίμου θα βασίζεται στο πρωτότυπο FCV (Fuel Cell Vehicle), το οποίο είχε παρουσιαστεί τον περασμένο Νοέμβριο στην έκθεση του Τόκιο. Η πολιτεία της Καλιφόρνια θα επενδύσει περισσότερα από 200 εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη δικτύου σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο. Το 2015 θα κατασκευαστούν 20 πρατήρια, το 2016 θα φθάσουν τα 40 και το 2024 τα 100.
Η Toyota έχει πραγματοποιήσει δοκιμές του πρωτότυπου μοντέλου τόσο σε χαμηλές θερμοκρασίες στον Καναδά όσο και σε υψηλές στην Καλιφόρνια. Υπό πραγματικές συνθήκες, η αυτονομία του οχήματος πλησίασε τα 500 km και η επιτάχυνση 0-100 κρατά περίπου 10 sec. Η τροφοδοσία με υδρογόνο διαρκεί από 3 έως 5 λεπτά, περίπου όσο και με συμβατικά καύσιμα.
Το 4θυρο FCV Concept έχει μήκος 4,87 m και στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες. Το πλάτος του φθάνει το 1,81 m και το ύψος το 1,53 m (το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2,78 m). Η ισχύς του κινητήρα ξεπερνά τα 136 PS. Ως αυτοκίνητο με καύσιμο το υδρογόνο, εκπέμπει στο περιβάλλον μόνο νερό. Με γεμάτες τις δεξαμενές του, θα μπορεί να παρέχει επαρκή ηλεκτρική ενέργεια για ένα νοικοκυριό επί μία εβδομάδα, σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Οι μηχανολόγοι της Toyota εργάζονται πάνω στην εξέλιξη συσκευής που θα συνδέει το αυτοκίνητο με το οικιακό δίκτυο.
Περισσότερα newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου