Βασικός σκοπός των διαφημιστών είναι να εντυπωθεί στους καταναλωτές το μήνυμα των προϊόντων και στη συνέχεια να συνδεθεί αυτό με την ονομασία ή το logo. Η εικόνα, άλλωστε, είναι αυτή που προσελκύει το ενδιαφέρον και την προσοχή του κόσμου. Άρα όσο πιο έξυπνο είναι το «σενάριο» της διαφήμισης τόσο μεγαλύτερη θα είναι κατ’ επέκταση και η επιτυχία του προϊόντος.
Βασικές αρχές της διαφήμισης θα μου πείτε… Κι αν τώρα νομίζετε πως ένα φάρμακο είναι δύσκολο να πλαισιωθεί από μια πρωτότυπη ή χιουμοριστική ιστορία, δείτε μερικές από τις πιο έξυπνες φαρμακευτικές διαφημίσεις που έγιναν ποτέ!
Πηγή : perierga
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου