1 Σεπ 2013

Κώστας Μαρτάκης: τι απάντησε για το αν είναι ομοφυλόφιλος

Ποιες είναι οι καυτές απαντήσεις που δίνει ο Κώστας Μαρτάκης για το αν είναι ομοφυλόφιλος; Τι απαντά στους δημοσιογράφους; 

Ο τραγουδιστής Κώστας Μαρτάκης μίλησε για τα επαγγελματικά βήματα αλλά και για την προσωπική του ζωή και για το αν είναι ομοφυλόφιλος και τι απαντά στους δημοσιογράφους. 

«Δεν τίθεται θέμα να είμαι gay. Αν ήμουν ομοφυλόφιλος πιθανόν να το έλεγα ο ίδιος. Υπάρχουν κάποιοι δημοσιογράφοι που κάνουν τέτοιες ερωτήσεις. Αλλά επειδή πραγματικά δεν έχω κανένα κόμπλεξ, ούτε κρύβω κάτι ούτε προσποιούμαι για κάτι, γι” αυτό και δεν φοβάμαι να πω οτιδήποτε. Και δεν είναι κακό να είναι κάποιος γκέι και τέλος πάντων ποιος είναι αυτός που θα κρίνει τον άλλον για τις ερωτικές του προτιμήσεις; Γενικά όλο αυτό το αν έχεις σχέση, αν δεν έχεις, αν είσαι γκέι ή δεν είσαι, το θεωρώ περιττό.
Επτά χρόνια που είμαι στον χώρο δεν είμαι μόνος μου! Εγώ δεν κρύβω την προσωπική μου ζωή, απλώς την προστατεύω. Ξέρω ότι αν πάω σε συγκεκριμένα μέρη θα έχει φωτογράφους και κάμερες και δεν πάω. Δεν κρύβομαι, αλλά προστατεύω γιατί με νοιάζει μόνο το τραγούδι. Όλοι μπορούν να προστατευθούν. Προσέχω για να έχω. Έτσι δεν λένε;» δήλωσε ο Κώστας Μαρτάκης.
Ο τραγουδιστής Κώστας Μαρτάκης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο TVΈθνος μίλησε για τα σχέδια του: 

«Βρίσκομαι σε συζητήσεις για ένα μιούζικαλ του Μίνωα Θεοχάρη σε σκηνοθεσία Φωκά Ευαγγελινού, αλλά δεν έχει κλείσει τίποτα ακόμη. Τον χειμώνα, όπως είναι γνωστό θα εμφανίζομαι μαζί με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και τον Στέλιο Ρόκκο στο Κέντρο Αθηνών» είπε ο τραγουδιστής και συμπλήρωσε: 

«Είμαι τραγουδιστής και αυτό δεν αλλάζει. Επειδή πολλοί με ρωτούν αν θα αλλάξω καριέρα και μετά τη συμμετοχή μου στο μιούζικαλ Rent, λέω όχι. Αν κάποια στιγμή θα θέλω να ασχοληθώ σοβαρά θα κάνω τις απαραίτητες σπουδές. Ο,τι έχω κάνει ήταν στα κυβικά μου. Όπως και το μιούζικαλ που μου αρέσει πολύ και συμμετείχα με 90% τραγούδι» δήλωσε ο Κώστας Μαρτάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου