Δυναμική
επανεμφάνιση στην κατηγορία των compact πολυμορφικών κάνει η Citroen με
το νέο C4 Picasso. Στη Γαλλία είναι ήδη διαθέσιμο, με τιμές που
αρχίζουν από τα 23.050€.
Στη χώρα μας θα έρθει το φθινόπωρο, με
πλούσια γκάμα κινητήρων και έκδοση diesel
που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του από τα τέλη κυκλοφορίας. Το Σεπτέμβριο
θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη το 7θέσιο Grand Picasso, το οποίο
αναμένεται στην Ελλάδα τους πρώτους μήνες του 2014.
Σχεδιαστικά βασίζεται στο πρωτότυπο Technospace της έκθεσης της Γενεύης και πατά στην πλατφόρμα EMP2 του Ομίλου Peugeot-Citroen. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι πιο ελαφρύ κατά 140 kg και ταυτόχρονα έχει μικρότερο μήκος (4,43 m) και ύψος (1,61 m). Διαθέτει όμως μεγαλύτερο κατά 55 mm μεταξόνιο, προσφέροντας πλουσιότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε στα 537 lt. έναντι 500 lt. του προηγούμενου Picasso.
Το εσωτερικό είναι σαφώς αναβαθμισμένο, με υλικά και εξοπλισμό από την πολυτελή κατηγορία. Τα τρία πίσω καθίσματα έχουν το ίδιο πλάτος και μπορούν να αναδιπλωθούν ανεξάρτητα. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η μεγάλη – 12 ιντσών – ψηφιακή οθόνη που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων, ενώ ακριβώς από κάτω υπάρχει άλλη μία (αφής με διάμετρο 7 ιντσών) για το χειρισμό της πλοήγησης, του κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, του τηλεφώνου κλπ. Τέσσερις κάμερες – μία σε κάθε πλευρά του οχήματος – μεταδίδουν εικόνα περιμετρικά του αυτοκινήτου και κάνουν εύκολη υπόθεση τους μανούβρες.
Πιο ενδιαφέρουσα επιλογή κινητήρα είναι αυτή του 1.6 e-HDi ισχύος 92 PS. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καταναλώνει σε μεικτό κύκλο μόλις 3,8 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 98 g. CO2 ανά km. Με αυτόν τον κινητήρα κάτω από το καπό του, το C4 Picasso επιταχύνει στα 100 km/h σε 13,7 sec και πιάνει σε τελική ταχύτητα τα 175 km/h. Ο 1.6 diesel 92 PS προσφέρεται και με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (4,2 lt/100 km – 110 g/km).
Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον 1.6 e-HDi με 115 PS, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 4 lt/100 km και οι ρύποι 105 g/km, ενώ στη δεύτερη 4 lt/100 km και 104 g/km. Διαθέσιμοι είναι και δύο βενζινοκινητήρες για όσους δεν δίνουν μεγάλο βάρος στην κατανάλωση. Ο γνωστός 1.6 VTi 120 PS συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 6,3 lt/100 km (145 g/km). Βοηθά το C4 Picasso να επιταχύνει στα 100 km/h σε 12,3 sec και να φθάσει σε τελική τα 187 km/h. O 1.6 turbo με 156 PS με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο χαρίζει τις καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 9 sec και τελική 209 km/h), ενώ ζητά 6 lt. καυσίμου ανά 100 km (139 g/km).
Πηγή newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου