11 Σεπ 2013

«Το στήθος μου μού καταστρέφει τη ζωή»

«Το στήθος μου μού καταστρέφει τη ζωή» 

Με το βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας τα έχει βάλει η 44χρονη Marie Pickstock από το West Sussex, επειδή δεν τις επιτρέπει να υποβληθεί σε επέμβαση μείωσης του πραγματικά πολύ μεγάλου στήθους της με χρήματα των Βρετανών φορολογούμενων. 

Η 44χρονη παρακαλά τους γιατρούς για την επέμβαση αυτή επισημαίνοντας πως εκείνη έχασε βάρος όπως της ζητήθηκε. Όμως το βρετανικό ΕΣΥ δεν θεωρεί την περίπτωσή της «ειδική» και δεν της δίνει τη δυνατότητα να μικρύνει χειρουργικά το στήθος της. 

Η Marie υπέφερε από μικρή από το δυσανάλογο στήθος της. Είχε μέγεθος DD πριν καν οι συμμαθήτριές της φορέσουν το πρώτο τους σουτιέν και έφτασε στο εντυπωσιακό 44M όταν έγινε παχύσαρκη. 

Έπειτα από χρόνια με πόνους στην πλάτη και περιορισμένη δυνατότητα μετακίνησης, η Marie απευθύνθηκε το 2011 στο ΕΣΥ για να ζητήσει επέμβαση μείωσης στήθους. 

Όπως της είπαν οι γιατροί, σύμφωνα με τον κανονισμό του Συστήματος Υγείας, θα είχε δικαίωμα να υποβληθεί στην επέμβαση κόστους 7.000 λιρών εάν πρώτα έχανε αρκετά κιλά. 

Η Marie στηρίχτηκε στη βοήθεια του επίσης παχύσαρκου συζύγου της καις τις δύο τους κόρες. Σταματώντας το ανθυγιεινό φαγητό που αποτελούσε την καθημερινότητά τους, έχασαν και οι 4 συνολικά 190 κιλά, εκ των οποίων η Marie τα 50! Το τωρινό της μέγεθος είναι 36L.

Παρότι κανονικά της κάνουν πια ρούχα… 14 μεγέθη μικρότερα, η Marie δεν μπορεί να τα φορέσει γιατί δεν χωρά το στήθος της. Φορά ειδικά σουτιέν κατά παραγγελία ενώ οι δυσκολίες που της προκαλεί το στήθος της την έχουν οδηγήσει στην κατάθλιψη, όπως διέγνωσε επισήμως ο οικογενειακός γιατρούς τους. 

Για τους έντονους πόνους στο λαιμό και την πλάτη της παίρνει ισχυρά παυσίπονα 4 φορές την ημέρα και, όπως εξηγεί στη Daily Mail, ήταν καλύτερα πριν αδυνατίσει καθώς τότε αφενός η μεγάλη κοιλιά της ήταν στήριγμα για το στήθος της αφετέρου το πάχος της έδινε μια καλύτερη ισορροπία. 

Η Marie επισκέφθηκε και ιδιώτη γιατρό που την προειδοποίησε πως τα αποτελέσματα των μαστογραφιών της δεν είναι πιθανό να δείξουν ενδεχόμενους καρκινικούς όγκους καθώς το στήθος της είναι πολύ μεγάλο στρεβλώνοντας την ακρίβεια των απεικονίσεων. 

Ο ίδιος γιατρός της εξήγησε πως εάν μίκραινε το στήθος της θα έχανε άλλα 19 κιλά και θα έφτανε στο υγιές βάρος των 68 κιλών. 

Η ίδια δηλώνει απογοητευμένη από τη στάση των γιατρών. «Μου είπαν πως έπρεπε πρώτα να βοηθήσω τον εαυτό μου και το έκανα. Γιατί δεν μου κάνουν την επέμβαση; Εγώ τήρησα το δικό μου μέρος της συμφωνίας. Δεν ζητώ αυτή την επέμβαση για λόγους ομορφιάς, το στήθος μου μού καταστρέφει τη ζωή».












Πηγή newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου