26 Σεπ 2013

Τάμτα: «Δεν είμαι υστερική μαμά»


Τάμτα: «Δεν είμαι υστερική μαμά»
Είναι cool μαμά; «Δεν νομίζω ότι διαφέρω και τόσο πολύ από τις άλλες μαμάδες. Δεν είμαι υστερική μαμά! Η Άννι ξέρει καλά πως ό,τι και αν συμβεί θα το αντιμετωπίσω με ψυχραιμία. Μπορούμε και συζητάμε τα πάντα μεταξύ μας, ακόμα και για τα προβλήματα που μπορεί να έχει με το αγόρι της και αυτό νομίζω με διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες μητέρες. Δεν σου κρύβω, μάλιστα, ότι κάποιες φορές έχω αισθανθεί άβολα με τις ερωτήσεις της» απάντησε στο Down Town Κύπρου.

Την έχει ρωτήσει ποτέ «γιατί δεν παντρεύεται»; «Όταν είχα σχέση με τον Γρηγόρη Πετράκο, με τον οποίο ήμασταν έξι χρόνια μαζί, με είχε ρωτήσει κάποιες φορές αν σκοπεύουμε να παντρευτούμε. Τώρα, που βλέπει ότι δεν έχω δεσμό με ρωτά «μαμά, πότε θα βρεις κι εσύ ένα αγόρι;» (γελά). Θέλει πολύ να βρω ένα σύντροφο, χαίρεται όταν είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή και ξέρω ότι θα ήταν πολύ ευτυχισμένη αν αποκτούσε αδελφάκι» δήλωσε.


Πηγή spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου