28 Σεπ 2013

Μπαλοτέλι: «Ζητώ συγνώμη»


Μπαλοτέλι: «Ζητώ συγνώμη» | onsports.grΜετανιωμένος εμφανίστηκε ο Μάριο Μπαλοτέλι στην απολογία του στην Ιταλική Ομοσπονδία μετά την αποβολή που δέχτηκε στον αγώνα με την Νάπολι.

Χαρακτηριστικά ο Ιταλός δήλωσε «Ζητώ συγνώμη από τους συμπαίκτες μου που προπονούνται και δουλεύουν σκληρά μαζί μου. Με την συμπεριφορά μου ουσιαστικά τους άφησα μόνους. Ζητώ συγνώμη και από τον διαιτητή. Δεν θα έπρεπε να έχω αντιδράσει κατά αυτόν τον τρόπο. Αλλά κόντρα στη Νάπολι είναι η ίδια παλιά ιστορία. Τα φάουλ εναντίον μου δεν μετράνε ενώ όταν εγώ κάνω μια μικρή κίνηση είναι φάουλ».

Ενώ στη συνέχεια τόνισε: «Καταλαβαίνω, ωστόσο, ότι θα πρέπει να μπορώ να αντιστέκομαι σε τέτοιες καταστάσεις. Έκανα ένα λάθος όταν με προκάλεσαν. Ο Μάριο έκανε λάθος, ο Μάριο απολογείται, αλλά δεν θα απολογηθώ σε όλους γιατί δεν σκότωσα και κανένα».

Πηγή spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου