Μετά
τη συλλεκτική έκδοση Launch Edition, έφθασε η ώρα και για την έναρξη
της κύριας παραγωγής της Alfa Romeo 4C.
Το πισωκίνητο ιταλικό sport coupe κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Μόντενα και το πλάνο προβλέπει την ετήσια παραγωγή 3.500 μονάδες.
Από αυτές, οι 1.000 προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης.
Οι Ιταλοί έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τη γραμμή παραγωγής και γνωστοποίησαν λεπτομέρειες από τη διαδικασία κατασκευής της 4C.
Οι πρώτες παραδόσεις στην ήπειρο μας σχεδιάζεται να γίνουν στο δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου, ενώ προς το τέλος του 2013 θα διατίθεται και στην – ιδιαίτερα σημαντική για την Alfa Romeo – αγορά των ΗΠΑ.
Το μήκους 4 m διθέσιο αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τον τοποθετημένο στο
κέντρο 4κύλινδρο 1750, ο οποίος αποδίδει στην 4C 240 PS. Για τη μετάδοση
της κίνησης στον πίσω άξονα επελέγη το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT.
Το sport μοντέλο της Alfa Romeo ζυγίζει κοντά στα 900 kg και επιταχύνει στα 100 km/h σε 4,5 sec.
Η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 250 km/h.
O διακόπτης DNΑ της Alfa Romeo εκτός από τις τρεις θέσεις λειτουργίας Dynamic, Natural και All Weather φέρει για την 4C και μία ακόμη: τη Race, για χρήση μέσα στην πίστα.
Η αναλογία βάρους ισχύος είναι κάτω από 4 kg ανά PS. Για την επίτευξη έγινε χρήση ανθρακονήματος (το μονοκόκ πλαίσιο ζυγίζει μόλις 65 kg) αλλά και αλουμινίου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής της, κάθε 4C δοκιμάζεται επί 40 km από εξειδεικευμένο οδηγό της Alfa Romeo.
Πηγή newsauto
Το πισωκίνητο ιταλικό sport coupe κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Μόντενα και το πλάνο προβλέπει την ετήσια παραγωγή 3.500 μονάδες.
Από αυτές, οι 1.000 προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης.
Οι Ιταλοί έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τη γραμμή παραγωγής και γνωστοποίησαν λεπτομέρειες από τη διαδικασία κατασκευής της 4C.
Οι πρώτες παραδόσεις στην ήπειρο μας σχεδιάζεται να γίνουν στο δεύτερο μισό του Σεπτεμβρίου, ενώ προς το τέλος του 2013 θα διατίθεται και στην – ιδιαίτερα σημαντική για την Alfa Romeo – αγορά των ΗΠΑ.
Το sport μοντέλο της Alfa Romeo ζυγίζει κοντά στα 900 kg και επιταχύνει στα 100 km/h σε 4,5 sec.
Η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 250 km/h.
O διακόπτης DNΑ της Alfa Romeo εκτός από τις τρεις θέσεις λειτουργίας Dynamic, Natural και All Weather φέρει για την 4C και μία ακόμη: τη Race, για χρήση μέσα στην πίστα.
Η αναλογία βάρους ισχύος είναι κάτω από 4 kg ανά PS. Για την επίτευξη έγινε χρήση ανθρακονήματος (το μονοκόκ πλαίσιο ζυγίζει μόλις 65 kg) αλλά και αλουμινίου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής της, κάθε 4C δοκιμάζεται επί 40 km από εξειδεικευμένο οδηγό της Alfa Romeo.
Πηγή newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου