Θα προβάλλονται στιγμιότυπα από τα παιχνίδια των πλέι-οφ
Η επέκταση του περιεχομένου του Twitter, πέραν των μηνυμάτων με 140
χαρακτήρες, συνεχίζεται με τη δυνατότητα προβολής των καλύτερων στιγμών
από τα παιχνίδια των πλέι-οφ του NBA μέσα στα Tweets.
Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg μάλιστα αναφέρει πως η συμφωνία με το NBA περιλαμβάνει και την παράλληλη προβολή διαφημίσεων ταυτόχρονα με τα τα εντυπωσιακά highlights.
Το NBA θα δημοσιεύει στιγμιότυπα από την τρέχουσα σειρά των πλέι-οφ με το hashtag #NBARapidReplay, ενώ οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται από τους χορηγούς, συμπεριλαμβανομένων των Sprint Nextel, Taco Bell και Sony Pictures.
Ο υπεύθυνος του Twitter, Adam Bain αρνήθηκε να αποκαλύψει τις οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας.
Νωρίτερα, μέσα στην περασμένη εβδομάδα, το Twitter ανακοίνωσε μία παρόμοια συμφωνία και με το ESPN, στην οποία θα παρουσιάζει στιγμιότυπα από παιχνίδια μέσα στα Tweets, αλλά και θα πουλά διαφημίσεις στους χορηγούς.
Το Twitter έχει καταφέρει να γίνει η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να σχολιάζουν τα γεγονότα που παρακολουθούν στην τηλεόραση.
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν πως όσο αυξάνονται οι συζητήσεις για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, τόσο αυξάνει και η τηλεθέαση του.
Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg μάλιστα αναφέρει πως η συμφωνία με το NBA περιλαμβάνει και την παράλληλη προβολή διαφημίσεων ταυτόχρονα με τα τα εντυπωσιακά highlights.
Το NBA θα δημοσιεύει στιγμιότυπα από την τρέχουσα σειρά των πλέι-οφ με το hashtag #NBARapidReplay, ενώ οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται από τους χορηγούς, συμπεριλαμβανομένων των Sprint Nextel, Taco Bell και Sony Pictures.
Ο υπεύθυνος του Twitter, Adam Bain αρνήθηκε να αποκαλύψει τις οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας.
Νωρίτερα, μέσα στην περασμένη εβδομάδα, το Twitter ανακοίνωσε μία παρόμοια συμφωνία και με το ESPN, στην οποία θα παρουσιάζει στιγμιότυπα από παιχνίδια μέσα στα Tweets, αλλά και θα πουλά διαφημίσεις στους χορηγούς.
Το Twitter έχει καταφέρει να γίνει η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να σχολιάζουν τα γεγονότα που παρακολουθούν στην τηλεόραση.
Πρόσφατες μελέτες έδειξαν πως όσο αυξάνονται οι συζητήσεις για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, τόσο αυξάνει και η τηλεθέαση του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου