Το ηλεκτρισμένο ντεμπούτο του Τζέιμς
Ντιν, το οποίο θα σηματοδοτήσει για πάντα το προφίλ του περιθωριακού,
αλλά κατά βάθος παρεξηγημένου νέου, ταυτίστηκε τόσο αρμονικά με το
χαρακτήρα της ταινίας, που δικαιωματικά έμεινε στην ιστορία.
Στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του
Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών το 1955, ο Ηλίας Καζάν
απέσπασε το Βραβείο Καλύτερης Δραματικής Ταινίας. Η ταινία έχασε το
Όσκαρ καλύτερης ταινίας από το υποδεέστερο «Μάρτι» του Ντέλμπερτ Μαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου