2 Φεβ 2014

Η υιοθετημένη κόρη του Γούντι Άλεν τον κατηγορεί για σεξουαλική κακοποίηση

Η υιοθετημένη κόρη του Γούντι Άλεν τον κατηγορεί για σεξουαλική κακοποίηση 

Η Ντίλαν Φάροου, 28 ετών, την οποία ο Άλεν είχε υιοθετήσει με την τότε σύζυγό του Μία Φάροου, αναφέρει σε ανοικτή επιστολή της που δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο της εφημερίδας New York Times ότι δέχθηκε επίθεση από τον διάσημο σκηνοθέτη στη σοφίτα του σπιτιού τους σε ηλικία 7 ετών.

«Όταν ήμουν 7 ετών ο Γούντι Άλεν με πήρε από το χέρι, με οδήγησε σε μια μικρή κακοφωτισμένη σοφίτα στον δεύτερο όροφο του σπιτιού μας. Μου είπε να ξαπλώσω μπρούμυτα και να παίξω με το ηλεκτρικό τραινάκι του αδελφού μου. Με κακοποίησε σεξουαλικά», αναφέρει η νεαρή γυναίκα
.
«Μου μιλούσε την ώρα που το έκανε, μου ψιθύριζε ότι είμαι ένα καλό μικρό κορίτσι, ότι αυτό θα ήταν το μυστικό μας, μου υποσχέθηκε ότι θα πάμε στο Παρίσι και ότι θα γίνω σταρ του κινηματογράφου», πρόσθεσε η Ντίλαν Φάροου.

Η νεαρή γυναίκα επεσήμανε ότι μίλησε για το συμβάν στη μητέρα της.

Το 1992 η Μία Φάροου είχε κατηγορήσει τον Γούντι Άλεν ότι κακοποίησε την Ντίλαν. Εκείνη την εποχή η ηθοποιός βρισκόταν σε μια δικαστική μάχη με τον σκηνοθέτη για την επιμέλεια των παιδιών τους, αφού είχε ανακαλύψει ότι ο Άλεν είχε σχέση με μια άλλη υιοθετημένη κόρη της, την Σουν-Γι Πρέβιν, που τότε ήταν 20 ετών, θυμίζει το ΑΜΠΕ.

Η Φάροου είχε υιοθετήσει τη Σουν-Γι στη διάρκεια προηγούμενου γάμου της. Ο Άλεν παντρεύτηκε τη Σουν-Γι το 1997.

Στον διάσημο σκηνοθέτη δεν έχουν ποτέ απαγγελθεί κατηγορίες και ο ίδιος αρνείται κατηγορηματικά ότι έχει κακοποιήσει την Ντίλαν. Πάντως το 1994 δικαστήριο της Νέας Υόρκης του αρνήθηκε το δικαίωμα να την επισκέπτεται, καθώς δύο ψυχολόγοι είχαν κρίνει ότι δεν ήταν προς το συμφέρον του κοριτσιού να «είναι αναγκασμένο να βλέπει» τον πατέρα του. 

Περισσότερα newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου