Επίθεση σε όλα τα «μέτωπα» θα εξαπολύσει η Honda με τους νέους turbo βενζινοκινητήρες. Με τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα σύνολα θα αντιμετωπίσει μοντέλα τα οποία μέχρι σήμερα υπερείχαν τεχνολογικά. Πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε την εξέλιξη τριών νέων VTEC Turbo, άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 1 lt., 1,5 lt. και 2 lt.
Ο 3κύλινδρος των 1.000 cc θα εξοπλίσει τόσο το μικρό SUV της Honda (το οποίο θα κυκλοφορήσει ως Vezel στην Ιαπωνία και πιθανόν ως CR-U στην Ευρώπη), όσο και τα Jazz και Civic. Με ισχύ κοντά στα 130 PS και ροπή στα 20,4 kgm, θα υπερέχει του 1.0 EcoBoost της Ford, δίνοντας στο μικρομεσαίο Honda ένα πλεονέκτημα έναντι του Focus. Θα συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ δεν αποκλείεται προαιρετικά να υπάρξει και έκδοση με CVT. Η μέση κατανάλωση αναμένεται γύρω στα 4 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων κάτω από τα 100 g/km.
Ο 1.5 turbo (με κιβώτιο CVT) θα αποδίδει 204 PS και 26,5 kgm, προσφέροντας πιο sport χαρακτήρα σε μοντέλα όπως το Civic και το CR-U. Τα στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας της Honda μας ενημέρωσαν πάντως ότι δεν υπάρχει σχέδιο για να εφοδιάσει και το νέο CR-V, αν και θα ταίριαζε «γάντι» στο μικρομεσαίο SUV. Όσο για το 2λιτρο VTEC turbo, θα χαρίζει στο αναμενόμενο νέο Type-R ισχύ άνω των 280 PS και κορυφαίες επιδόσεις.
Ολόκληρο το κείμενο newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου