Η αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας και κατ’ επέκταση της αυτονομίας, οδηγεί την Audi στην απόφαση να κατασκευάσει – έστω σε περιορισμένο αριθμό – το R8 e-tron, το ηλεκτρικό πισωκίνητο supercar.
Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στη χωρητικότητα και αποδοτικότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου του R8 e-tron, με αποτέλεσμα η αυτονομία να διπλασιαστεί σχεδόν, από τα 215 στα 400 km. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 380 PS και 83,6 kgm ροπής και χαρίζουν στο Audi επιτάχυνση 0-100 σε 4,2 sec. Tο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου διατηρήθηκε στα 1.780 kg, χάρη στη χρήση αλουμινίου και τμημάτων από ανθρακόνημα.
Πριν λίγους μήνες το Audi R8 e-tron έσπασε το ρεκόρ του Νίρμπουργκρινγκ σε ότι αφορά σε ηλεκτρικό όχημα παραγωγής.
Περισσότερα newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου