18 Δεκ 2013

Το 2014 μας φέρνει το νέο Peugeot 308

Ατού του εκπροσώπου της Peugeot στην κατηγορία είναι η πλούσια γκάμα αποδοτικών κινητήρων. Ξεχωρίζει ο 3κύλινδρος 1.2 Turbo, σε δύο εκδόσεις ισχύος με 110 και 130 PS (με τη μέγιστη ροπή να είναι αντίστοιχα 20,9 και 23,4 kgm). Ο 1.2 ονομάζεται e-THP, είναι τεχνολογίας Euro 6και φέρει σύστημα start/stop. Η έκδοση με τα 110 PS συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ αυτή με τα 130 PS τόσο με 6τάχυτο μηχανικό όσο και με αυτόματο ίδιου αριθμού σχέσεων.

Το 308 1.2 e-THP 110 PS χρειάζεται 11 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, ενώ το μοντέλο με τα 130 PS θα ολοκληρώνει τη διαδικασία κατά 1 sec ταχύτερα. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις φθάνει τα 193 km/h. Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, η Peugeot ανακοινώνει 4,4 lt/100 km (104 g/km) για την έκδοση με τα 110 PS, και 4,6 lt/100 km (107 g/km) για τον κινητήρα με τα 130 PS και το μηχανικό κιβώτιο. Για το μοντέλο με αυτόματο σύστημα μετάδοσης οι αντίστοιχες τιμές είναι 5,1 lt/100 km και 117 g/km.


Διαθέσιμος θα είναι επίσης ο 3κύλινδρος 1.2 VTi βενζίνης με 82 PS (σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο καταναλώνει 5 lt/100 km και εκπέμπει 114 g/km. Με αυτόν κάτω από το καπό του, το γαλλικό μοντέλο επιταχύνει στα 100 km/h εντός 13,3 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 172 km/h. Την εμφάνισή του στο νέο 308 κάνει ο 1.6 turbo, σε δύο εκδόσεις, με 125 και 156 PS και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση η μεικτή κατανάλωση είναι 5,6 lt/100 km (129 g/km) και στη δεύτερη 5,8 lt/100 km (134 g/km). Αντιστοίχως, η διαδικασία 0-100 διαρκεί 8,9 και 8,4 sec και η τελική ταχύτητα 202 και 210 km/h.

Στην πλευρά των κινητήρων πετρελαίου, η Peugeot λανσάρει τον 1.6 BlueHDi με 120 PS και 30,6 kgm ροπής, με παρόμοια δηλαδή χαρακτηριστικά με τον 1.6 diesel της Honda. Σε συνεργασία με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο εμφανίζει μέση κατανάλωση μόλις 3,1 lt/100 km και ρύπους 82 g/km. Βοηθά το 5θυρο μικρομεσαίο να επιταχύνει στα 100 km/h σε 10 sec και να ξεπεράσει σε τελική ταχύτητα τα 190 km/h/. Διαθέσιμος (αλλά προφανώς αδιάφορος για την Ελλάδα) είναι ο 2λιτρος ανάλογης τεχνολογίας με 150 PS, όπως και οι 1.6 HDi 92 PS (με κατανάλωση 3,6 lt/100 km και ρύπους 95 g/km) και τον 1.6 e-HDi 115 PS (3,7 lt/100 km και 95 g/km).

 
Περισσότερα newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου