Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος του Twin-Up ανέρχεται σε 75 PS και η ροπή σε 21,8 kgm. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το αυτοκίνητο πόλης καταναλώνει μόλις 1,1 lt. καυσίμου ανά 100 km σε μεικτό κύκλο και εκπέμπει στο περιβάλλον 27 g/km. Θεωρητικά, η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.000 km. Το βάρος του υβριδικού up! φθάνει τα 1.205 kg, είναι δηλαδή κατά 50% πιο βαρύ από το XL1 (μόλις 795 kg).
Με χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διανύσει απόσταση έως 50 km, με ταχύτητες που δεν θα ξεπερνούν τα 125 km/h. Σε υβριδική θέση λειτουργίας, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 15,7 sec και αγγίζει σε τελική ταχύτητα τα 140 km/h (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη). Αν και πρωτότυπο προς το παρόν, τα σχέδια στο Βόλφσμπουργκ είναι να περάσει σύντομα στη γραμμή παραγωγής.
Πηγή newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου