24 Νοε 2013

Τα λόγια μιας γυναίκας πριν και μετά το γάμο


 
Πριν το γάμο : Δεν με πειράζει που πίνεις λίγο παραπάνω… έχεις πλάκα…
Μετά το γάμο: Έτσι και ξαναγυρίσεις μεθυσμένος θα κοιμηθείς στον καναπέ απόψε!
 
Πριν το γάμο: Θέλω να αισθάνεσαι άνετα στο σπίτι και να κάνεις ό,τι θέλεις.
Μετά το γάμο: Την επόμενη φορά που θα δω πεταμένα ρούχα και λερωμένο το καπάκι του μπάνιου θα γίνει χαμός! Χτες έκανα φασίνα!
 
Πριν το γάμο : Είσαι τόσο γλυκούλης όταν κοιμάσαι…
Μετά το γάμο : Δεν έκλεισα μάτι όλη νύχτα από το ροχαλητό σου. Την επόμενη φορά θα φας κλωτσιά!
 
Πριν το γάμο : Πόσο μου αρέσει να αισθάνομαι το μάγουλο σου πάνω στο δικό μου!
Μετά το γάμο : Τι είναι αυτά τα χάλια; Από πότε έχεις να ξυριστείς;
 
Πριν το γάμο : Είμαι τόσο ευτυχισμένη και μόνο που καθόμαστε σπίτι αγκαλιά!
Μετά το γάμο : Πάλι δε θα βγούμε έξω μαζί και θα πας για μπίρες με τους κολλητούς σου;
 
Πριν το γάμο: Να πεις στους φίλους σου να έρθουν σπίτι μας για φαγητό!
Μετά το γάμο: Ξέχνα το...το ποδόσφαιρο με τους φίλους σου δεν θα το δεις εδώ. Σιγά μην αφήσω πέντε μαντραχαλάδες να βρίζουν, να τρώνε, να πίνουν αμέτρητες μπίρες και να κάνουν ένα σπίτι άνω κάτω.
 
Πριν το γάμο : Αχ, μωρό μου, μου έφερες δώρο; Τι γλυκό!
Μετά το γάμο : Για να μου φέρνεις δώρο εσύ κάτι έχεις κάνει... λέγε τώρα, ποια είναι; 
 
Πηγή newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου