Το PCS της Toyota φέρει τόσο τεχνολογία αυτόματης πέδησης όσο και αυτόματης αλλαγής κατεύθυνσης, επεμβαίνοντας στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι, όταν το φρενάρισμα δεν αρκεί (π.χ. αν το όχημα κινείται με μεγάλη ταχύτητα ή ο πεζός βρεθεί ξαφνικά μπροστά από το αυτοκίνητο) το τιμόνι στρίβει αυτόματα για να αποφευχθεί η σύγκρουση.
Οι αισθητήρες εντοπίζουν τους πεζούς και αρχικά ο οδηγός ενημερώνεται με οπτικό σήμα στον πίνακα οργάνων. Αν δεν αντιδράσει, τότε ακούγεται ηχητικό σήμα και ενεργοποιούνται τα φρένα. Σε περίπτωση που το σύστημα κρίνει πως η επαφή με τον πεζό δεν μπορεί να αποφευχθεί, τότε η υποβοήθηση αναλαμβάνει να στρίψει το τιμόνι στην αντίθετη κατεύθυνση.
Αρχικά το PCS θα είναι διαθέσιμο μόνο με λειτουργία αυτόματης πέδησης, ενώ αργότερα θα προστεθεί και η δυνατότητα για αυτόματη αλλαγή κατεύθυνσης.
Πηγή newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου