6 Οκτ 2013

"Οι αστυνομικοί δεν μας βοήθησαν", λέει η κοπέλα του Παύλου Φύσσα

fyaspodaΣυγκλονιστική είναι η κατάθεση της κοπέλας του Παύλου Φύσσα στην ανακρίτρια, σύμφωνα με την κατάθεση που δημοσιεύει σήμερα η Real news.

«Είμαι η σύντροφος του Πάυλου Φύσσα. Ήμασταν μαζί δυόμισι χρόνια. Προανακριτική κατάθεση δεν έχω δώσει γιατί δε με κάλεσε κανείς, αν κι έδωσα το τηλέφωνό μου σε μια γυναίκα αστυνομικό», λέει στην ανακρίτρια και περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τις συνθήκες του φονικού επεισοδίου:


«Τίποτα το ιδιαίτερο δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου όσο ήμασταν μέσα στο μαγαζί. Όταν τελείωσε ο αγώνας και βγήκαμε έξω για να κανονίσουμε τι θα κάνουμε ήρθε ο υπεύθυνος του μαγαζιού και μας είπε να μη κάνουμε καμία φασαρία στο μαγαζί. Εμείς δεν καταλάβαμε για ποιο λόγο μας το έλεγε αυτό αφού απολύτως τίποτα δεν είχε προηγηθεί. Όταν τον ρωτήσαμε γιατί μας το λέει αυτό, μας υπέδειξε κάποια άτομα που μαζεύονταν στη γωνία Π. Μελά και Κεφαλληνίας, απέναντι από το Κοράλλι. Εγώ είδα τότε να στέκονται στο σημείο νομίζω 3 άτομα. Ήταν μαυροντυμένοι, κι έκαναν νευρικές κινήσεις. Όταν φτάσαμε στη γωνία Τσαλδάρη και Κεφαλληνίας, είδαμε να καταφτάνουν 4-5 μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ. Όλες είχαν πλήρωμα δυο ατόμων. Μας είδαν, έστριψαν μέσα στην Κεφαλληνίας και κατευθύνθηκαν προς το Κοράλλι. Πριν φτάσουν όμως εκεί, σταμάτησαν σε μία ομάδα μαυροφορεμένων ατόμων, γύρω στους 15 που είχε ήδη μαζευτεί στο σημείο. Δεν μπόρεσα να δω αν τους μιλούσαν. Δεν ήταν παρατεταγμένοι οι αστυνομικοί ούτε σχημάτισαν κάποιο προστατευτικό κλοιό. Καθόντουσαν χαλαρά όλοι μαζί σαν να ήταν παρέα. Κάποιοι αστυνομικοί είχαν κατέβει από τις μηχανές τους και είχαν βγάλει και τα κράνη τους. Εκείνη τη στιγμή ξαναήρθε ο τύπος με το μηχανάκι προς εμάς. Φάνηκε τσατισμένος που δεν είχαμε φύγει ακόμη. Ο Παύλος του είπε πως θέλει να περπατάει ελεύθερα στη γειτονιά του και πως σε κάθε περίπτωση έπρεπε να επιστρέψουμε για να πάρουμε τα αυτοκίνητα των φίλων μας από το σημείο. Από τη στιγμή που είδαμε τους αστυνομικούς εφησυχάσαμε, συνεχίσαμε να περπατάμε περνώντας στο απέναντι πεζοδρόμιο της Τσαλδάρη.

Ξαφνικά από την Κεφαλληνίας βγήκαν 7-8 άτομα, ηλικίας 35-40 ετών περίπου, όλοι εύσωμοι, φορούσαν μαύρα ρούχα, κάποιοι με ξυρισμένα κεφάλια, κάποιοι όχι. Με δυνατές φωνές, κατευθύνθηκαν με απειλητικές διαθέσεις προς τα αγόρια της παρέας. Γύρισα πίσω και πήγα τρέχοντας προς τους αστυνομικούς που βρίσκονταν στην Κεφαλληνίας. Ούρλιαζα λέγοντας πως οι φίλοι μου κινδυνεύουν, και τους παρακαλούσα να έρθουν να βοηθήσουν.


Θυμάμαι χαρακτηριστικά έναν αστυνομικό ψηλό και πολύ σωματώδη, άγρια φυσιογνωμία, τετράγωνο πρόσωπο να μου λεει: "Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, είναι πάρα πολλοί". Μόνο μία κοπέλα αστυνομικός κι ένας νεαρός αστυνομικός, ήταν οι μόνοι από την αστυνομική δύναμη που κινήθηκαν πεζοί προς το σημείο που βρίσκονταν οι φίλοι μου και κινδύνευαν. Ταυτόχρονα πήγα κι εγώ προς το μέρος που είχα αφησει τον Παύλο.


Δεν ξέρω τι έκαναν στη συνέχεια οι δυο αστυνομικοί γιατί τότε ήταν που είδα τον Παύλο μαχαιρωμένο. Ο Παύλος είχε μαχαιρωθεί, ήταν όρθιος, κρατούσε το στήθος του κι έλεγε ότι τον μαχαίρωσαν κι έδειχνε προς την κατεύθυνση του δράστη.


Αφότου ήρθε το ασθενοφόρο και πήρε τον Παύλο με πλησίασε ο αστυνομικός που σας περιέγραψα παραπάνω και μου ζήτησε τα στοιχεία μου. Όταν τον ρώτησα γιατί δεν έκανε τίποτα για να προστατεύσει τον Παύλο και τους υπόλοποιπους όταν εγώ τον παρακαλούσα, προσποιήθηκε ότι μόλις είχε έρθει στο σημείο και ότι δεν βρισκόταν προηγουμένως εκεί. 


Όταν εγώ σε κατάσταση σχεδόν υστερική παρακαλούσα και σχεδόν τους τραβούσα από το μπουφάν τους για να έρθουν να βοηθήσουν τους φίλους μου, με πλησίασε ένας σωματώδης άντρας, έφερε το πρόσωπό του πολύ κοντά στο δικό μου και μου είπε "Τον π.... σου που μου τον έφερες στο μαγαζί". Αυτό το άτομο έχει λίγα μακριά γκρίζα μαλλιά, ανοιχτόχρωμα, ήταν σωματώδης γύρω στα 40 ή παραπάνω. Το άτομο αυτό το είδα σε βίντεο αναρτημένο στο youtube από επεισόδιο που είχε κάνει η Χρυσή Αυγή σε λαϊκή αγορά στο Μεσολόγγι».

Πηγή & περισσότερα spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου