3 Οκτ 2013

Ποιο είναι το πιο ισχυρό «όνομα» στο αυτοκίνητο

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Toyota κατέχει την κορυφαία θέση ανάμεσα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ο κολοσσός από την Ιαπωνία διατηρήθηκε στη 10η θέση του Top 100 του Best Global Brands που δημοσιεύει κάθε χρόνο η Interbrand, εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε μάλιστα νέα άνοδο του brand value, κατά 17%, στα 35,35 δις. δολάρια. Ακολουθούν η Mercedes-Benz στην 11η θέση (31,9 δις. δολάρια +6%) και η BMW στη 12η θέση (31,8 δις. δολάρια +10%).

Συνολικά 14 από τις 100 πιο ισχυρές σε όνομα εταιρείες προέρχονται από το χώρο του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας. Στη λίστα περιλαμβάνονται επίσης η Honda (20η +7%), η Volkswagen (34η +20%), η Ford (42η +15%), η Hyundai (43η +20%), η Audi (51η +8%), η Porsche (64η +26%), η Nissan (65η +25%), η Kia (83η +15%), η Chevrolet (89η – για πρώτη φορά στο Top 100), η Harley-Davidson (96η +10%) και η Ferrari (98η +6%).

Η πρώτη θέση στην κατάταξη άλλαξε για πρώτη φορά, μετά από την «κυριαρχία» της Coca Cola επί 13 συναπτά έτη. Υπό την ηγεσία του Τιμ Κουκ, η Apple με άνοδο 28% στην αξία του brand name (98,3 δις. δολάρια) ανέβηκε από τη 2η θέση στην κορυφή. Η Coca Cola υποχώρησε στην 3η θέση (79,2 δις. δολάρια), καθώς την ξεπέρασε και η Google (93,3 δις. δολάρια με άνοδο 34%).

Η Interbrand εξετάζει τις επιδόσεις των εταιρειών σε 3 τομείς προκειμένου να καθορίσει την κατάταξη: την οικονομική απόδοση των προϊόντων ή υπηρεσιών, την επιρροή στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τέλος την ισχύ που έχει στον καθορισμό υψηλής τιμής για τα προϊόντα της ή για να εξασφαλίσει κέρδη.

Δείτε τις 100 καλύτερες παγκόσμιες μάρκες ΕΔΩ

Πηγή & περισσότερα newsauto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου