5 Οκτ 2013

Αυτός είναι ο όρκος των Χρυσαυγιτών


«Εάν προδώσω αυτόν τον όρκο, εύχομαι οι Συναγωνιστές μου να με τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο»

Ένα κείμενο με τον τίτλο «Όρκος Χρυσή Αυγή 30-6-1983» έχουν στα χέρια τους οι δικαστικές αρχές, το οποίο βρέθηκε στο σπίτι του Χρήστου Παππά.
Στο κείμενο, που παρουσίασε το Mega, γίνεται λόγος για «εχθρούς της φυλής» και του «Εβραίου υπανθρώπου».

Αναλυτικά το κείμενο αναφέρει:

«Ορκίζομαι να φυλάττω πίστιν εις το Μεγαλείο της Εθνικοσοσιαλιστικής Κοσμοθεωρίας, να αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις και αν χρειασθή να θυσιάσω ακόμη και τη ζωή μου μαχόμενος υπέρ των ιερών συμβόλων της φυλετικής Ιδέας.
Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλας μου τας δυνάμεις διά την Νίκη του Εθνικοσοσιαλισμού, του οποίου Εθνικοσοσιαλισμού δι' εμέ φορεύς είναι ο Λαϊκός Σύνδεσμος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, εις τας γραμμάς του οποίου ορκίζομαι να είμαι ένας γενναίος, πειθαρχικός και πιστός Στρατιώτης.
Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με φανατισμό και αποφασιστικότητα διά την εξόντωσι του βδελυρού, μισερού και αηδιαστικού εχθρού της φυλής, του παντοτεινού ενόχου της ιστορίας, του μοναδικού υπεύθυνου διά την παρακμήν της ράτσας μου και διά τον εκφυλισμό του πολιτισμού.
Ορκίζομαι ότι θα αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις διά την οριστική συντριβή του Εβραίου υπανθρώπου. Εάν ποτέ προδώσω αυτόν τον όρκο, εύχομαι οι Συναγωνιστές μου να με τιμωρήσουν με τον πλέον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο. Μάρτυρές μου ας είναι οι θεοί, οι θεοί των Ελλήνων που μου έδωσαν την ευτυχία να γεννηθώ σ' αυτήν την ιερή Γη.
Ζήτω η νίκη
Ζήτω ο Εθνικοσοσιαλισμός»
 
Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Mega:

Πηγή newsbeast
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου