Αυτό
είναι το Concept Coupe, το νέο πρωτότυπο της Volvo που κάνει πρεμιέρα
στη Φρανκφούρτη.
Το Concept Coupe χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2 lt. Είναι μέλος της νέας οικογένειας κινητήρων Drive-E και φέρει τόσο turbo όσο και κομπρέσορα. Στο μεγάλο πρωτότυπο της Volvo συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την κίνηση να περνά έτσι σε όλους τους τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τα 400 PS και η ροπή ξεπερνά τα 61 kgm.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το Concept Coupe ξεχωρίζει από το μακρύ καπό, τους μεγάλους τροχούς 21 ιντσών, το μυώδες πίσω μέρος. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα χωρίζονται σε δύο τμήματα από οριζόντια μπάρα, ενώ τα πίσω σχηματίζουν το γράμμα «C».
Στο εσωτερικό τον… τόνο δίνουν οι χρωμιωμένες επιφάνειες σε ταμπλό, κονσόλα, τιμόνι, οι δερμάτινες επενδύσεις, οι λεπτομέρειες από ξύλο και η μεγάλη οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα.
Όπως και η Nissan, έτσι και η Volvo ετοιμάζεται να φέρει στην παραγωγή μέχρι το 2020 την τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων. Νωρίτερα (μέσα στο 2014) θα λανσάρει το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο θα στρίβει μόνο του το τιμόνι για την αποφυγή ατυχημάτων.
Πηγή & περισσότερα newsauto
Το Concept Coupe χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2 lt. Είναι μέλος της νέας οικογένειας κινητήρων Drive-E και φέρει τόσο turbo όσο και κομπρέσορα. Στο μεγάλο πρωτότυπο της Volvo συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την κίνηση να περνά έτσι σε όλους τους τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τα 400 PS και η ροπή ξεπερνά τα 61 kgm.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το Concept Coupe ξεχωρίζει από το μακρύ καπό, τους μεγάλους τροχούς 21 ιντσών, το μυώδες πίσω μέρος. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα χωρίζονται σε δύο τμήματα από οριζόντια μπάρα, ενώ τα πίσω σχηματίζουν το γράμμα «C».
Στο εσωτερικό τον… τόνο δίνουν οι χρωμιωμένες επιφάνειες σε ταμπλό, κονσόλα, τιμόνι, οι δερμάτινες επενδύσεις, οι λεπτομέρειες από ξύλο και η μεγάλη οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα.
Όπως και η Nissan, έτσι και η Volvo ετοιμάζεται να φέρει στην παραγωγή μέχρι το 2020 την τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων. Νωρίτερα (μέσα στο 2014) θα λανσάρει το αυτόνομο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο θα στρίβει μόνο του το τιμόνι για την αποφυγή ατυχημάτων.
Πηγή & περισσότερα newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου