28 Σεπ 2013

Έφυγε από τη ζωή η Πόλυ Πάνου !

Έχασε την μάχη με τον καρκίνο που την ταλαιπωρούσε, η τραγουδίστρια Πόλυ Πάνου.

Η Πόλυ Πάνου, γεννήθηκε στην  Πάτρα, στις 28 Οκτωβρίου 1940. Το πραγματικό της όνομα ήταν  Πολυτίμη Μπίθα ή Πολυτίμη Κολιοπάνου.

Κεντρική φωτογραφία

Μπήκε στη δισκογραφία το 1952 και το πρώτο της τραγούδι ήταν το "Πήρα τη στράτα την κακιά¨" του Γρηγόρη Μπιθικώτση. Στη συνέχεια τραγούδησε Ζαμπέτα το 1956 το " Να πας να πεις της μάνας μου"
και το κορυφαίο "Παιδιά του Πειραιά", που έγινε αργότερα διεθνής επιτυχία.

Παραθέτουμε μερικά λόγια από την ίδια την Πολυ Πανου:

«Σ' έναν διαγωνισμό τραγουδιού νέων ταλέντων,βγήκα πρώτη ανάμεσα σε 262 παιδιά!Το βραβείο που μας έδωσαν ήταν κάτι παιχνίδια, κατσαρόλες και
τηγάνια,που είχαν σχέση με κουζίνα.Με πολλή χαρά τα πήγα στο σπίτι,στη μητέρα μου,όπου μια περίμενε με μεγάλη έκπληξη.Βρήκα εκεί τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, ο οποίος βρισκόταν τότε στην Πάτρα και έπαιζε με το συγκρότημά του στην "Αλάσκα" (ταβέρνα του Μαρούδα). Κάποιο βράδυ όμως, αποχώρησε από το συγκρότημά του η τραγουδίστρια που είχε μαζί του, η Εβελίνα.Τότε,ένας κουρέας τού πρότεινε να έρθει στο σπίτι μου,στα Ψηλά Αλώνια,να με ακούσει.Ο Γρηγόρης αντέδρασε,λέγοντας "εγώ θέλω τραγουδίστρια πάλκου κι όχι κοριτσάκι του δημοτικού σχολείου". Τελικά ήρθε στο σπίτι, με άκουσε, ενθουσιάστηκε και με τη συγκατάθεση των γονιών μου με πήρε στην ταβέρνα,όπου τραγουδούσα και ο κόσμος με καταχειροκροτούσε».


ΣΥΝΕΧΕΙΑ >>ΕΔΩ

Α/Μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου