18 Ιουλ 2013

Stan: «Θαυμάστρια κυριολεκτικά μου ξερίζωσε τούφα από τα μαλλιά»

 
Αν και ανερχόμενος στη μουσική σκηνή, ο Stan έχει καταφέρει ήδη να σημειώσει μεγάλη επιτυχία με τα τραγούδια του και να αποκτήσει φανατικές θαυμάστριες.

Ο νεαρός τραγουδιστής μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό Hello για τις εκδηλώσεις αγάπης των θαυμαστριών του, οι οποίες δεν τον τρομάζουν καθόλου, ακόμα κι αν φτάνουν στα όρια της υπερβολής.

«Αν τρομάζεις με τα άτομα που σε αγαπάνε, τότε τι θα πρέπει να κάνεις με εκείνα που σε εχθρεύονται;» δήλωσε και πρόσθεσε: 

«Μια φορά θυμάμαι μια θαυμάστρια που κυριολεκτικά μού ξερίζωσε μια τούφα από τα μαλλιά μου αλλά και πιο πρόσφατα ένιωσα το θαυμασμό στο "δέρμα" μου όταν μια άλλη κοπέλα με τράβηξε κοντά της, χρησιμοποιώντας τα νύχια της».

Ωστόσο, ο Stan τονίζει πως δεν έχει καβαλήσει το καλάμι. Άλλωστε με τόσο βεβαρημένο πρόγραμμα δεν έχει χρόνο να το κάνει: 

«Νομίζω πως αυτή η στιγμή έρχεται όταν ο καλλιτέχνης επαναπαυτεί με όσα έχει κάνει. Για την ώρα, δε μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Μένω σε ενοίκιο. Παλεύω καθημερινά για όλα. Είμαι από το πρωί μέχρι το βράδυ σε δουλειά, είτε σε studio είτε σε live εμφανίσεις, είτε συνεντεύξεις. Νιώθω ότι ακόμα χτίζω, ακόμα δημιουργώ όλα όσα ονειρεύομαι και επειδή είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να κάνω δε νομίζω ότι μου μένει ο χρόνος να καβαλήσω το καλάμι».

Πηγή newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου