25 Ιουλ 2013

Βαρέθηκα να είμαι “single”

Δεν ξέρω για  σας, αλλά εγώ ανήκω στην ομάδα  εκείνη των γυναικών – γύρω στα  τριάντα – που μετά από κάποιες  αποτυχημένες μακροχρόνιες ερωτικές σχέσεις, είχα φτάσει στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερα να είμαι “single” και να μην δεσμεύω τα συναισθήματά μου για καταστάσεις που θα με πληγώσουν.
Το τελευταίο  όμως εξάμηνο, άρχισα  να αναθεωρώ. Έχω  βαρεθεί να είμαι μόνη, ελεύθερη και ωραία, αλλά στην ουσία «μόνη» !
Κοιτάζοντας πίσω μου συνειδητοποίησα, ότι για  κάποιες από τις ανεπιτυχείς επιλογές μου, είχα την αποκλειστική ευθύνη. Ήταν παρορμητικές, ήταν βασισμένες σε πρόσκαιρους ενθουσιασμούς ή ήταν στη λογική ότι «εγώ θα μπορέσω ν’ σ’ αλλάξω…»

Από τη μια λοιπόν οι κακές επιλογές, που νομοτελειακά θα οδηγούσαν στο πουθενά  κι από  την άλλη η μοναξιά, που στην αρχή σου δίνει το συναίσθημα της απελευθέρωσης, αλλά στην πορεία συνειδητοποιείς ότι στερείς από την ψυχούλα σου, όλα αυτά που θα μπορούσε να της προσφέρει μια υγιής σχέση.

Κατέληξα λοιπόν σε τέσσερα βασικά κριτήρια και τα μοιράζομαι μαζί σας. Οι πρώτες ενδείξεις μου δείχνουν ότι μάλλον είμαι σε καλό δρόμο…!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε : 

Όχι μόνο να νιώθεις, αλλά και να είσαι όμορφη
Μπορεί στο  βάθος του μυαλού σου να έχεις, ότι τελικά δεν μετράει η εμφάνιση, αλλά τα κριτήρια ενός άντρα που αναζητά μια σύντροφο δυστυχώς δεν επηρεάζονται πάντα από τέτοιους στοχασμούς. Ένας άντρας, προτού αφιερώσει χρόνο για να εξερευνήσει τον εσωτερικό σου κόσμο και να καταλάβει τα ψυχικά σου χαρίσματα, θα επηρεαστεί από την εμφάνισή σου, το ντύσιμό σου και το κορμί σου. Αν όλα αυτά του αρέσουν, τότε θα προχωρήσει. Άλλωστε κι εμείς οι γυναίκες, δίνουμε βάση στην εξωτερική εικόνα του άλλου.

Έπαψα λοιπόν, να βγαίνω από το σπίτι μου απεριποίητη  κι άρχισα να προσέχω πάλι την καθημερινή μου εμφάνιση, τα μαλλιά μου, το μακιγιάζ και τα ρούχα που φορούσα. Αυτή μου η αλλαγή, έγινε αμέσως αισθητή στο γραφείο μου και δεν κρύβω ότι με γέμισε αυτοπεποίθηση. Συνειδητοποίησα ότι είναι λάθος να ψάχνω τον πρίγκιπα μου μόνο τα βράδια στα μπαράκια. Άρχισα να ψάχνω έναν απλό, καθημερινό άνθρωπο, όπως είμαι κι εγώ.

Να  είσαι - ακόμα κι αν δεν μπορείς - να δείχνεις χαρούμενη Η μοναξιά είναι  μια κατάσταση που σε γεμίζει  άγχος. Επιπλέον, όταν συνειδητοποιήσεις την κατάσταση και μπεις στη διαδικασία για ν’ αλλάξεις τη ζωή σου, το άγχος μοιραία γίνεται ακόμα μεγαλύτερο, μέχρι να τα καταφέρεις.
Παρόλα αυτά, όταν βρεθεί στη ζωή σου ένας νέος ενδιαφέρων άνθρωπος, είναι λάθος  να του δείξεις την άσχημη συναισθηματική κατάσταση στην οποία μπορεί να βρίσκεσαι. Στο κάτω – κάτω, δεν έφταιξε και σε τίποτα ο έρμος και φυσικά δεν θα έχει κανένα λόγο να δημιουργήσει μια νέα σχέση με μια γυναίκα που είναι εγκλωβισμένη στα προβλήματά της.

Προσπάθησα λοιπόν να ξεφύγω απ’ αυτήν την κατάσταση  και να δω τη ζωή μου πιο αισιόδοξα. Έριξα ρε παιδί μου μαύρη πέτρα – που λένε – κι είπα ότι κάνω μια νέα αρχή και η ζωή θα μου χαρίσει αυτό που δικαιούμαι.
Πιστέψτε με, λειτουργεί…, μπορεί να γίνει ! 



Άνοιξε  τους ορίζοντές σου
Πριν να μπω  στην διαδικασία αλλαγής, στο μυαλό  μου είχα κάποια στενά πρότυπα  για τον άντρα που ήθελα να είναι πλάι μου. Τον ήθελα ψιλό, με καλοδουλεμένο κορμί, να έχει κάποια οικονομική άνεση και να διαφέρει απ’ όλους τους άλλους γύρω μου.
Εδώ λοιπόν ήρθε το πάνω κάτω. Συνειδητοποίησα ότι  δεν έψαχνα σύντροφο, αλλά κάποιο έργο τέχνης για το κρεβάτι μου. Ιδού άλλωστε και τα αποτελέσματα.

Ολική ανατροπή λοιπόν, και τα μάτια ανοικτά σ’ όλους αυτούς τους απλούς  και συνάμα ενδιαφέροντες καθημερινούς άντρες που κινούνται γύρω μας, με τα ίδια ενδιαφέροντα, τις ίδιες ευαισθησίες και ανησυχίες με μας. Όλους αυτούς που ψάχνουν για το άλλο τους μισό, χωρίς προκαταλήψεις και υπερβολικές προδιαγραφές. Η απλή ζωή είναι και η πιο όμορφη ζωή!



Διάλεξε αυτόν που πραγματικά σου ταιριάζει
Και τώρα, η πράξη.  Το ότι γύρω μας υπάρχουν πάρα πολλοί άντρες, δεν σημαίνει ότι όλοι είναι και κατάλληλοι για σένα. Από τη μια πλευρά θα πρέπει όπως είπαμε να διευρύνεις τους ορίζοντές σου, αλλά από την άλλη θα πρέπει να διαλέξεις σε ποιόν θα πρέπει να επενδύσεις συναισθηματικά. Υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιοι που θα σου αρέσουν, να είναι αρνητικοί και κάποιοι που δύσκολα θα τους πρόσεχες, να μπορούν να σε ταξιδέψουν σε κόσμους ονειρεμένους. Γι’ αυτό λοιπόν, δεν χρειάζονται εμμονές και μην χαλιέσαι με τυχόν αρχικές αρνήσεις. Έχε τις «κεραίες» σου ανοικτές, την ψυχή σου ελεύθερη κι ο άνθρωπος που πραγματικά σου ταιριάζει θα φανεί εκεί που δεν το περιμένεις !

Φιλενάδες, όλα  αυτά μπορεί να σας φαίνονται θεωρίες, αλλά πιστέψτε με, δεν απέχουν πολύ από την αλήθεια. Τουλάχιστον  σε μένα λειτούργησαν και τώρα πια  έχω ξεκινήσει μια υπέροχη σχέση, που πραγματικά μέσα από την ψυχή μου, σας εύχομαι να σας τύχει.
Δεν χρειάζεται άγχος, η ζωή πάντα ανοίγει  νέους δρόμους !!!

Πηγή : fe-mail.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου