28 Μαΐ 2013

Έρχονται τα… επόμενα Golf!

Το best seller της Volkswagen έφθασε στην έβδομη γενιά του, πιο ποιοτικό και ουδέτερο στο δρόμο από ποτέ. Ήδη είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά το 3θυρο και το 5θυρο Golf, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα υποδεχτούμε άλλες 3 εκδόσεις του μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου.




Μέχρι τις αρχές του φθινοπώρου και συγκεκριμένα το Σεπτέμβριο, θα αφιχθούν στη χώρα μας τρεις ακόμη παραλλαγές του Golf. 

Το κορυφαίο GTI, η diesel παραλλαγή του, το GTD δηλαδή, και τέλος το station wagon αμάξωμα, ή Variant όπως το ονομάζει η Volkswagen.



Τον Ιούνιο θα κάνει πρεμιέρα στη χώρα μας η έβδομη γενιά του Golf GTI. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το βασικό Golf (MQB) και είναι κατά 42 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Η Volkswagen δημιούργησε δύο εκδόσεις για το 2λιτρο TSI. Τη βασική με 220 PS και την Performance με 230 PS. Κοινή είναι η μέγιστη τιμή της ροπής, στα 35,7 kgm. Στάνταρ είναι το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο σε συνδυασμό με σύστημα start/stop εξασφαλίζει μέση κατανάλωση 6 lt/100 km (139 CO2 ανά km) και στις δύο περιπτώσεις.

 

Προαιρετικά διατίθεται το DSG διπλού συμπλέκτη με ίδιο αριθμό σχέσεων, με την κατανάλωση σε μεικτό κύκλο να είναι ελαφρά μεγαλύτερη (6,4-6,5 lt/100 km, ανάλογα με την έκδοση ισχύος). Η έκδοση Performance φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα, αλλά και μεγαλύτερα δισκόφρενα. Το νέο GTI είναι πιο γρήγορο, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 6,5 sec (6,4 sec για την έκδοση Performance) και την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 246 km/h (250 km/h).

 

Τον επόμενο μήνα, δηλαδή τον Ιούλιο, θα υποδεχτούμε το Golf GTD. Πρόκειται για το… πετρελαιοκίνητο GTI, με το 2λιτρο TDI να έχει εξελιχθεί ώστε να αποδίδει 184 PS και 38,8 kgm ροπής, διαθέσιμης από τις 1.750 έως τις 3.250 rpm. Θα κυκλοφορήσει τόσο με 3θυρο όσο και με 5θυρο αμάξωμα. Η κίνηση περνά στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω είτε 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου DSG είτε μηχανικού ίδιου αριθμού σχέσεων.

Απαιτούνται 7,5 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 230 km/h. Στο Βόλφσμπουργκ ανακοινώνουν μέση κατανάλωση μόλις 4,2 lt/100 km, επίδοση που αντιστοιχεί σε 109 g. CO2 ανά km για το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο (4,7 lt/100 km και 119 g/km για το DSG).

 

Το πλέον «οικογενειακό» Golf είναι αναμφίβολα το Variant. Στην Ελλάδα αναμένεται το Σεπτέμβριο και απευθύνεται σε όσους ήθελαν πάντα ένα Golf, όμως η γυναίκα και τα παιδιά δεν κάνουν υποχωρήσεις στα πράγματα που θα πάρουν μαζί τους. Με μήκος 4,56 m, είναι κατά 30,7 cm μακρύτερο από το hatchback. Ο χώρος των αποσκευών έχει αυξημένο κατά 100 lt όγκο, στα 605 από τα 505 lt του προηγούμενου μοντέλου. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, φθάνει τα 1.620 lt.

 

Για πρώτη φορά στην ιστορία της έκδοσης, θα διατίθεται ως TDI BlueMotion. Εξοπλίζεται με τον 1.6 TDI 110 PS και 6τάχυτο κιβώτιο, παρουσιάζοντας μέση κατανάλωση μόλις 3,3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων στα επίπεδα των 87 g/km. Πρεμιέρα θα κάνει και η τετρακίνητη έκδοση 4MOTION, διαθέσιμη με TDI κινητήρες, ισχύος 105 και 150 PS.



Πηγή newsauto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου