Η τρίτη γενιά του μεγάλου πολυτελούς SUV θα
αρχίσει την εμπορική της πορεία στην Ευρώπη από τη Γερμανία τον προσεχή
Νοέμβριο.
Αρχικά θα διατίθεται με τρεις επιλογές κινητήρων, ενώ το Δεκέμβριο θα προστεθούν και άλλα σύνολα. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι πιο ελαφριά έως και 90 kg.
Βασική έκδοση κατά τη στιγμή του λανσαρίσματος του μοντέλου θα είναι η xDrive30d, με τον 6κύλινδρο σε σειρά diesel τεχνολογίας TwinPower Turbo. Το 3λιτρο σύνολο αποδίδει 258 PS και εμφανίζει ροπή 57,1 kgm από τις 1.500 μέχρι τις 3.000 rpm. Η μέση κατανάλωση είναι 6,2 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 162 g/km. Με αυτόν τον κινητήρα κάτω από το καπό της, η νέα Χ5 επιταχύνει στα 100 km/h εντός 6,9 sec και φθάνει σε τελική τα 230 km/h.
Ο ίδιος κινητήρας εμφανίζεται και στην M50d, με το πακέτο όμως M Performance που περιλαμβάνει και τρία turbo. Η ισχύς ανεβαίνει στα 381 PS και η ροπή στα 75,5 kgm (2.000 – 3.000 rpm). Η διαδικασία 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,3 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο είναι 6,7 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 177 g/km.
Ο V8 βενζίνης των 4,4 lt. εξοπλίζει την xDrive50i. Με τη βοήθεια δύο turbo η ισχύς είναι 450 PS και η ροπή 66,3 kgm. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 5 sec, ενώ η τελική είναι και πάλι 250 km/h. Η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 10,4 lt/100 km και ρύπους 242 g/km. Σε όλους τους κινητήρες, στάνταρ είναι το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το Δεκέμβριο του 2013 θα προστεθούν η sDrive25d (δικίνητη με κατανάλωση 5,6 lt/100 km και ρύπους 149 g/km), η xDrive40d, η xDrive35i και η xDrive25d. Η Χ5 έχει πορτμπαγκάζ με όγκο 650 lt, ενώ προαιρετικά μπορεί να δεχτεί και τρίτη σειρά καθισμάτων.
Η παραγωγή της νέας Χ5 θα γίνεται στο εργοστάσιο του Σπάρτανμπουργκ των ΗΠΑ, εκεί όπου θα κατασκευάζεται και η Χ4.
Πηγή newsauto
Αρχικά θα διατίθεται με τρεις επιλογές κινητήρων, ενώ το Δεκέμβριο θα προστεθούν και άλλα σύνολα. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι πιο ελαφριά έως και 90 kg.
Βασική έκδοση κατά τη στιγμή του λανσαρίσματος του μοντέλου θα είναι η xDrive30d, με τον 6κύλινδρο σε σειρά diesel τεχνολογίας TwinPower Turbo. Το 3λιτρο σύνολο αποδίδει 258 PS και εμφανίζει ροπή 57,1 kgm από τις 1.500 μέχρι τις 3.000 rpm. Η μέση κατανάλωση είναι 6,2 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 162 g/km. Με αυτόν τον κινητήρα κάτω από το καπό της, η νέα Χ5 επιταχύνει στα 100 km/h εντός 6,9 sec και φθάνει σε τελική τα 230 km/h.
Ο ίδιος κινητήρας εμφανίζεται και στην M50d, με το πακέτο όμως M Performance που περιλαμβάνει και τρία turbo. Η ισχύς ανεβαίνει στα 381 PS και η ροπή στα 75,5 kgm (2.000 – 3.000 rpm). Η διαδικασία 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,3 sec και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο είναι 6,7 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 177 g/km.
Ο V8 βενζίνης των 4,4 lt. εξοπλίζει την xDrive50i. Με τη βοήθεια δύο turbo η ισχύς είναι 450 PS και η ροπή 66,3 kgm. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 5 sec, ενώ η τελική είναι και πάλι 250 km/h. Η BMW ανακοινώνει μέση κατανάλωση 10,4 lt/100 km και ρύπους 242 g/km. Σε όλους τους κινητήρες, στάνταρ είναι το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το Δεκέμβριο του 2013 θα προστεθούν η sDrive25d (δικίνητη με κατανάλωση 5,6 lt/100 km και ρύπους 149 g/km), η xDrive40d, η xDrive35i και η xDrive25d. Η Χ5 έχει πορτμπαγκάζ με όγκο 650 lt, ενώ προαιρετικά μπορεί να δεχτεί και τρίτη σειρά καθισμάτων.
Η παραγωγή της νέας Χ5 θα γίνεται στο εργοστάσιο του Σπάρτανμπουργκ των ΗΠΑ, εκεί όπου θα κατασκευάζεται και η Χ4.
Πηγή newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου