28 Μαΐ 2013

Έτοιμο σε 6 μήνες το υβριδικό Α3

Όταν παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή, τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη, το Α3 Sportback e-tron έδειχνε να απέχει 2-3 χρόνια από τη γραμμή παραγωγής. Στην Audi όμως επέσπευσαν την εξέλιξή του και είναι έτοιμοι να το λανσάρουν στην Ευρώπη στα τέλη του 2013.





Για το A3 Sportback e-tron επελέγη ο 1.4 TFSI με 150 PS και ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 102 PS, με τη συνδυαστική ισχύ να φθάνει τα 204 PS και τη ροπή τα 35,7 kgm. Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω 6τάχυτου κιβωτίου e-S tronic. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν επαρκή χωρητικότητα για να εξασφαλίζουν στο A3 Sportback e-tron αυτονομία 50 km με μηδενικές εκπομπές ρύπων (αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 130 km/h).



Με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στο «παιχνίδι», το μικρομεσαίο Audi εμφανίζει μεικτή κατανάλωση 1,5 lt/100 km (35 g/km)! Παρά το μεγάλο βάρος των 1.574 kg, δεν υστερεί σε επιδόσεις, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 7,6 sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 222 km/h.



Λίγο νωρίτερα θα αρχίσουν οι πωλήσεις του A3 Sportback g-tron, το οποίο καταναλώνει φυσικό αέριο CNG (Compressed Natural Gas) ή συνθετικό μεθάνιο e-gas της Audi. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 1.4 TFSI με απόδοση 110 PS. Δύο δεξαμενές κάτω από το πορτμπαγκάζ, με συνολική χωρητικότητα 14 kg CNG, προσφέρουν αυτονομία 400 km. Με τη συνδρομή του ρεζερβουάρ βενζίνης, η συνολική αυτονομία μπορεί να φθάσει τα 1.300 km.



Η κατανάλωση των 3,5 kg φυσικού αερίου ανά 100 km αντιστοιχεί σε 95 g. CO2 ανά km. Με καύσιμο το e-gas (θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε εργοστάσιο της Γερμανίας) δεν εκπέμπονται ρύποι, ενώ αν υπολογιστεί η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για την παραγωγή του, τότε οι ρύποι αντιστοιχούν σε 30 g/km. Το A3 Sportback g-tron φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 190 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 11 sec. Οι επιδόσεις δεν αλλάζουν όποιο και αν είναι το καύσιμο.


Πηγή newsauto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου