30 Μαΐ 2013

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από 1 Ιουνίου είσαστε Δωρητές Οργάνων το γνωρίζετε???



http://static.freepik.com/free-photo/brain-in-hand_2717339.jpgΛήγει αύριο  31 Μαίου 2013, η προθεσμία υποβολής  αιτήσεων  «ΑΡΝΗΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ» .

Ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας, ότι σύμφωνα με το Νόμο 3983/201 (ΦΕΚ Α 150/27-6-2011),  όλοι οι πολίτες γίνονται υποχρεωτικά δωρητές οργάνων από 1 Ιουνίου 2013, εκτός αν έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους εγγράφως με «Ρητή δήλωση της άρνησης».

Δεν είμαστε αντίθετοι με την δωρεά οργάνων, είμαστε αντίθετοι με την υποχρεωτική εφαρμογή. Θεωρούμαι ότι αυτό είναι επιλογή του καθενός μας και θα πρέπει να το κάνει όταν και όποτε θεωρεί ότι είναι η σωστή ώρα και όχι ΄να του το επιβάλλουν και μάλιστα με νόμο!

Η «αρνητική δήλωση» η οποία μπορεί να έχει οιανδήποτε μορφή, όπως τη μορφή Υπεύθυνης Δήλωσης ή  μιας απλής δήλωσης, αλλά θα πρέπει να έχει βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια αρχή.

Η δήλωση αυτή θα  αποστέλλεται στον Ε.Ο.Μ. ταχυδρομικά ή με φαξ, πρωτοκολλείται και καταχωρείται σε σχετικό αρχείο.

Μετά την έναρξη ισχύος του σχετικού άρθρου  δηλαδή την 1/6/2013, θα πρέπει να αποσταλούν ταχυδρομικώς οι σχετικές βεβαιώσεις σε όποιον έχει εγγραφεί στο αρχείο Αρνήσεων.

Οι αιτήσεις θα πρέπει να σταλούν προς:

ΕΘΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ
Τμήμα Προώθησης Δωρεάς Ιστών & Οργάνων
Αν. Τσόχα 5, 11521 Αθήνα
Φαξ : 210 7255066

Για περισσότερες πληροφορίες :
24ωρο τετραψήφιο τηλέφωνο: 1147
e-mail: eom@eom.gr
Τηλεφωνικό Κέντρο: 213-2027000


ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ

ΟΝΟΜΑ …..
ΕΠΩΝΥΜΟ …….
ΑΡ. ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ …..
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ …….
ΠΟΛΗ ….       ΤΚ…
ΤΗΛ. ……… 

 ΠΡΟΣ

Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων -Τμήμα Προώθησης Δωρεάς Ιστών και Οργάνων,
Αν. Τσόχα 5, ΤΚ 11521 Αθήνα - Φαξ: 2107255066,τηλ: 2132027021, 2132027017, τετραψηφ.1147        
  
Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις (3, που προβλέπονται από της διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:
Σε καμία περίπτωση δεν επιθυμώ να ληφθούν τα όργανά μου ή μέρος του σώματός μου κατόπιν διαπιστώσεως του θανάτου μου, είτε η διαπίστωση γίνει με κριτήριο τη θεωρούμενη “νέκρωση του  εγκεφαλικού στελέχους”, είτε με οποιοδήποτε άλλο κριτήριο. Δεν επιτρέπω σε κανέναν (συγγενή μου ή τρίτο ή οποιονδήποτε φορέα Δημόσιο ή ιδιωτικό), σε οποιονδήποτε χρόνο και για οποιαδήποτε αιτία, να  ανακαλέσει αυτή την απόφασή μου, ομοίως δεν εκχωρώ σε κανέναν, κανένα δικαίωμα στη σωματική μου ακεραιότητα πριν και μετά τον θάνατό μου.
 Με την παρούσα σας υποβάλλω ταυτόχρονα και ΑΙΤΗΣΗ να μου χορηγήσετε ΒΕΒΑΙΩΣΗ
εμπρόθεσμα (άρθ.4 Ν.2690/99), που θα την ταχυδρομήσετε στη άνω διεύθυνση κατοικίας μου, ότι η παρούσα Δήλωσή μου έχει περιληφθεί στο Αρχείο Αρνήσεων του Οργανισμού σας, σύμφωνα με τον Ν. 3984/2011 (Α΄ 150) και ότι δεν θα την χρησιμοποιήσετε για ουδεμία άλλη χρήση , παρά μόνο για ενημέρωση όλων των δημοσίων και ιδιωτικών φορέων που είναι αρμόδιοι για αφαίρεση ή μεταμόσχευση ανθρωπίνων  οργάνων, τους οποίους δια της παρούσης θεωρώ ενημερωμένους.              

Αν υπάρχουν ανήλικα τέκνα θα πρέπει να γράψετε τα στοιχεία τους.
            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου