Μία σειρά από διαφημίσεις για αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και μία
στην οποία απεικονίζονται γυναίκες δεμένες και φιμωμένες στον χώρο
αποσκευών ενός οχήματος μάρκας Ford με οδηγό τον πρώην πρωθυπουργό της
Ιταλίας Σίλβιο Μπερλουσκόνι προκάλεσε την οργή των χρηστών του Ίντερνετ
στην Ινδία και ανάγκασε το παράρτημα της αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα
να ζητήσει συγγνώμη.
Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν μόλις λίγες μέρες αφότου η Ινδία ενέκρινε έναν αυστηρό, νέο νόμο για την τιμωρία των σεξουαλικών εγκλημάτων ύστερα από τον ομαδικό βιασμό και θάνατο φοιτήτριας τον Δεκέμβριο.
Η απόφαση αυτή προκάλεσε ογκώδεις διαμαρτυρίες σχετικά με την μεταχείριση των γυναικών στη χώρα.
Οι διαφημίσεις που ανέβηκαν στην ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι έργο στελεχών της JWT India, μίας θυγατρικής της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, της WPP.
Η Φορντ της Ινδίας ανακοίνωσε ότι η διαδικασία παραγωγής της διαφήμισης δεν πέρασε από τον προβλεπόμενο και συνήθη έλεγχο.
"Λυπούμεθα βαθύτατα για το περιστατικό και συμφωνούμε με τους συνεταίρους μας ότι δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Μία από τις διαφημίσεις δείχνει τον Μπερλουσκόνι, ο οποίος κατηγορείται στην Ιταλία ότι πλήρωσε για να έχει ερωτική επαφή με ανήλικη, να κάθεται στο μπροστινό κάθισμα ενός μοντέλου της Ford, του Figo hatchback, και να σχηματίζει με τα δάκτυλά του το σήμα της νίκης με 3 ημίγυμνες γυναίκες δεμένες στο χώρο των αποσκευών.
Μία άλλη διαφήμιση από την ίδια σειρά δείχνει μία καρικατούρα της Πάρις Χίλτον στη θέση του οδηγού και 3 γυναίκες που μοιάζουν με τις αδελφές Καρντάσιαν δεμένες στο πορτ μπαγκάζ.
Πάνω στην αφίσα αναγράφεται το εξής: «Άφησε πίσω τις έννοιες σου με τον υπερμεγέθη χώρο αποσκευών του Figo».
"Αυτό ήταν το αποτέλεσμα (της δουλειάς) ατόμων που ενήργησαν χωρίς την σωστή εποπτεία και εντός της εταιρείας όπου εργάζονται ελήφθησαν τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η WPP.
Σε σχόλιά τους που ανάρτησαν στο Twitter και το Facebook οι χρήστες τους κατήγγειλαν τις διαφημίσεις ως «αποκρουστικές» και «απρεπείς».
Χαρακτηριστικό είναι αυτό που έγραψε ένας χρήστης του Facebook: «Αν η Ford αντιπροσωπεύει αυτό, δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά Ford και θα προσπαθήσω να μην ξαναμπώ σε αυτοκίνητό της».
Πηγή spirospero
Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν μόλις λίγες μέρες αφότου η Ινδία ενέκρινε έναν αυστηρό, νέο νόμο για την τιμωρία των σεξουαλικών εγκλημάτων ύστερα από τον ομαδικό βιασμό και θάνατο φοιτήτριας τον Δεκέμβριο.
Η απόφαση αυτή προκάλεσε ογκώδεις διαμαρτυρίες σχετικά με την μεταχείριση των γυναικών στη χώρα.
Οι διαφημίσεις που ανέβηκαν στην ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι έργο στελεχών της JWT India, μίας θυγατρικής της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, της WPP.
Η Φορντ της Ινδίας ανακοίνωσε ότι η διαδικασία παραγωγής της διαφήμισης δεν πέρασε από τον προβλεπόμενο και συνήθη έλεγχο.
"Λυπούμεθα βαθύτατα για το περιστατικό και συμφωνούμε με τους συνεταίρους μας ότι δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Μία από τις διαφημίσεις δείχνει τον Μπερλουσκόνι, ο οποίος κατηγορείται στην Ιταλία ότι πλήρωσε για να έχει ερωτική επαφή με ανήλικη, να κάθεται στο μπροστινό κάθισμα ενός μοντέλου της Ford, του Figo hatchback, και να σχηματίζει με τα δάκτυλά του το σήμα της νίκης με 3 ημίγυμνες γυναίκες δεμένες στο χώρο των αποσκευών.
Μία άλλη διαφήμιση από την ίδια σειρά δείχνει μία καρικατούρα της Πάρις Χίλτον στη θέση του οδηγού και 3 γυναίκες που μοιάζουν με τις αδελφές Καρντάσιαν δεμένες στο πορτ μπαγκάζ.
Πάνω στην αφίσα αναγράφεται το εξής: «Άφησε πίσω τις έννοιες σου με τον υπερμεγέθη χώρο αποσκευών του Figo».
"Αυτό ήταν το αποτέλεσμα (της δουλειάς) ατόμων που ενήργησαν χωρίς την σωστή εποπτεία και εντός της εταιρείας όπου εργάζονται ελήφθησαν τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η WPP.
Σε σχόλιά τους που ανάρτησαν στο Twitter και το Facebook οι χρήστες τους κατήγγειλαν τις διαφημίσεις ως «αποκρουστικές» και «απρεπείς».
Χαρακτηριστικό είναι αυτό που έγραψε ένας χρήστης του Facebook: «Αν η Ford αντιπροσωπεύει αυτό, δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά Ford και θα προσπαθήσω να μην ξαναμπώ σε αυτοκίνητό της».
Πηγή spirospero
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου