8 Μαρ 2013

Έξαλλη η Καλλιμούκου: "Δεν είμαι εγώ η πανελίστρια που συνελήφθη για πορνεία"



Για όσα ακούγονται τα τελευταία 24ωρα, θέλησε να δώσει ξεκάθαρη απάντηση η Αντωνία Καλλιμούκου μέσω facebook, αναφορικά με την υπόθεση σύλληψης για πορνεία γνωστής πανελίστριας από τις βουλγαρικές αρχές προ 5μήνου.

«Για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα σας λέω ότι νομίζω ότι η υπόθεση αυτή είναι μια φούσκα γιατί δεν υπάρχουν στοιχεία. Αν ισχύει να βγουν να πουν το όνομα για να μην παίρνει η μπάλα άλλα άτομα που κολλάνε σε αυτό το θέμα. Γιατί όταν σου κολλάει μια ρετσινιά δύσκολα βγαίνει. 

http://www.spirospero.gr/images/2013/Febrouarios/KOINWNIA/kallimoukou.jpgΑν, όπως έχω ακούσει, κυκλοφορεί το όνομά μου, καλό είναι να το σταματήσει όποιος το έχει ξεκινήσει γιατί δεν θα κάτσω έτσι». Αυτό δήλωσε αγανακτισμένη η πρώην εστεμμένη, νυν πανελίστρια στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη (και συγγραφέας παιδικού βιβλίου) σε τηλεοπτική εκπομπή του Extra.

Προσθέτοντας, σχετικά με το γεγονός: «Δεν μπορώ να σας πω τίποτα γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό το γεγονός, αν έχει συμβεί. Αν υπάρχει σύλληψη, αν υπάρχει τέτοια κοπέλα. Από την άλλη είναι η εξουσία που έχουν κάποιοι άνθρωποι να γράφουν χωρίς να υπογράφουν. 

Να γράφουν ό,τι τους κατεβαίνει στο κεφάλι τους και μετά να περιγράφουν τον οποιονδήποτε που μπορεί να φωτογραφίζουν. (...) Κανείς δεν μπορεί να θίξει εμένα ή την αξιοπρέπειά μου. Αλλά όταν με έχουν πάρει 100 τηλέφωνα και μου λένε ότι ακούγεται το όνομά μου και δεν ξέρω ποιος το έχει ανακοινώσει πρώτος, χωρίς στοιχεία και χωρίς να έχω δώσει το παραμικρό δικαίωμα με αηδιάζει, με σοκάρει και δεν ξέρω πώς να προστατέψω τον εαυτό μου γιατί δεν ξέρω από πού ξεκίνησε όλο αυτό».

Και μηνύσεις

Φανερά ενοχλημένη αλλά απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις του δημοσιογράφου, η πανελίστρια της Ελένης Μενεγάκη ξεδιαλύνει τις φήμες και ελπίζει να σταματήσει ο θόρυβος γύρω από το όνομά της, γιατί αλλιώς όπως είπε θα προβεί σε μηνύσεις.
Ταυτόχρονα με την συνέντευξη, η πρώην Σταρ Ελλάς έβγαλε στα μίντια και ανακοίνωση που έλεγε: «Στη συγκεκριμένη περίπτωση η σιωπή δεν είναι χρυσός. Δεν μιλάνε, αυτοί που φοβούνται. Γιατί όπως είπε ο Κένεντι: ''Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλο είναι το ψέμα.

Επανέλαβέ το αρκετά συχνά και οι μάζες θα το θεωρούν ως αλήθεια''. Δυστυχώς υπάρχουν συγκεκριμένοι άθλιοι δημοσιογράφοι και site που για να κερδίσουν μερικά κλικ γράφουν και φωτογραφίζουν έξυπνα μια πρώην εστεμμένη, πανελίστρια σε καθημερινή εκπομπή με μεγάλη τηλεθέαση και μπλα μπλα, που στη δεδομένη χρονική στιγμή είμαι μόνο εγώ. Θα τους στείλω στη δικαιοσύνη και θα ξευτελίσω με στοιχεία τη δημοσιογραφική τους αθλιότητα.

 Για όσους δε με ξέρουν κι αναρωτιούνται, θα με μάθουν στην πορεία. Ειδικά ένας συγκεκριμένος δημοσιο-κάφρος που ζει και αναπνέει για να σπιλώνει υπολήψεις, θα υποφέρει. Η Αντωνία Καλλιμούκου δεν δέχεται παιχνίδια που μπορεί να την βλάψουν. 

Είναι καθαρή, δεν πουλιέται και παλεύει να την βγάζει με ένα μισθό. Φιλαράκι εσύ, ξέρεις ποιος, ο σκατόψυχος. Wait for me. Υ.Σ: Σε προκαλώ. Αν έχεις στοιχεία, βγάλτα και δεσμεύομαι να μη σου κάνω μήνυση. Να δούμε πόσο μάγκας είσαι».

Τέλος, η Αντωνία Καλλιμούκου έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο facebook: «Με καθαρή συνείδηση και οργισμένο θάρρος ζητάω από τα ΜΜΕ και όλο τον κόσμο που με αγαπάει και με πιστεύει να με στηρίξει στην άθλια επίθεση που δέχομαι, από ανώνυμους εγκληματίες που θέλουν να σπιλώσουν το όνομα και την προσωπικότητά μου. Δεν έχω πάει ποτέ στη Βουλγαρία. Η στάση ζωής μου αποδεικνύει ποια είμαι. Για όσους ξέρουν κάτι παραπάνω. Δεν είμαι ούτε Θεσσαλονικιά, ούτε έχω τατουάζ».


ΠΗΓΗ :spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου