12 Μαρ 2015

Έλντα Πανοπούλου : Δεν γνωρίζω το Nidora (προιόν αδυνατίσματος) κάνει χρήση του ονόματός μου χωρίς να το γνωρίζω !!!

 
 Διάβασα την διαφήμιση ενός προιόντος αδυνατίσματος με το όνομα Nidora και είδα ότι το διαφημίζει η Έλντα Πανοπούλου!
Αφού διάβασα τα καλά της λόγια, μπήκα στη σελίδα της στο facebook για να δω αν είναι ακόμα αδύνατη και εκεί τι διάβασα ???

" Μαθαίνω με έκπληξη ότι υπάρχει ένα προϊόν αδυνατίσματος που ´φιλοξενεί´ και δηλώσεις μου μάλιστα .... Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως δεν γνωρίζω κανένα προϊόν αδυνατίσματος ....πόσο μάλιστα να το διαφημίζω κιόλας. 

Οι κύριοι αυτοί οι οποίοι διαφημίζουν ένα προϊόν που λέγεται nidora είναι απατεώνες και κλέφτες. Φυσικά δεν γνωρίζω καν το προϊόν, μην με ρωτάτε αν το έχω πάρει , ούτε καν το έχω δει... 

Σε ότι αφορά στην διαφήμιση τους , (έκαναν το λάθος και αναφέρονται στο όνομα μου ) οι δικηγόροι μου έχουν κινηθεί νομικά εναντίον τους ...και η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος έχει ήδη ενημερωθεί."
Ελντα Πανοπουλου   13 Φεβρουαρίου στις 8:34 μ.μ    πηγή : https://www.facebook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου