21 Ιαν 2014

Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε ελληνίδα γυναίκα

Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε ελληνίδα γυναίκα Αν ο Χριστόφορος Κολόμβος είχε γυναίκα Ελληνίδα, θα είχε ακούσει τα παρακάτω:

- Και γιατί πρέπει να πας εσύ;Τι; Δεν μπορούν να στείλουν κάποιον άλλον; Τι είσαι εσύ; Ο μοναδικός; Χωρίς εσένα δεν γίνεται; Δεν βλέπεις ότι σε εκμεταλλεύονται;
- Εσύ δεν γνωρίζεις καλά ούτε την οικογένειά μου και πας να ανακαλύψεις το Νέο Κόσμο; Τι κρύβεις;
- Ποια στρογγυλή γη, τι είναι αυτά που λες;
- Τι; Θα πάνε μόνο άντρες; Σώπα!
- Γιατί δεν μπορώ να έρθω κι εγώ; Αφού εσύ είσαι το αφεντικό. Εμένα ποτέ δεν με πας ταξίδια.
- Αν βγεις από την πόρτα εγώ την ίδια στιγμή επιστρέφω στη μαμά μου.
- Τι λες; Και η βασίλισσα θα πουλήσει τα κοσμήματα της για να ταξιδέψεις εσύ; Τι νομίζεις ότι είμαι, χαζή; Τι τρέχει με σένα και αυτήν τη γριά;
- Μην ντύνεσαι, διότι εσύ... ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ! 

Πηγή newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου