17 Δεκ 2013

Αθωώθηκε η πρώην Σταρ Ελλάς Διονυσία Κουκίου

kpodppodpsfΠριν ένα χρόνο το όνομα της πρώην Σταρ Ελλάς, Διονυσίας Κουκίου ενεπλάκη στην υπόθεση του Αλέξη Φράγκου στον οποίο απαγγέλθηκαν οι κατηγορίες ότι σκότωσε τους δολοφόνους του αδελφού του.
Ουσιαστικά κατηγορήθηκε ότι τον υπόθαλψε στο σπίτι της
 

«Αθωωθήκαμε στο δικαστήριο. Ήταν μία άτυχη στιγμή. Απλώς βρέθηκε στο ίδιο μέρος που ήμασταν και εμείς. Αν δεν ήμουν εγώ και ο Τάσος δε νομίζω ότι θα γίνονταν τόσος ντόρος. Πουθενά σʼ όλα τα δημοσιεύματα δεν αναφέρθηκε η κοπέλα του που ήταν μαζί του. Παντού έβλεπες «Η σταρ Ελλάς και ο Πυγμάχος». Δεν ασχολήθηκε κανένας με το φόνο αλλά με τα ονόματα μας. Αυτό πούλαγε. Με τον Τάσο καταγόμαστε από την Πάτρα. Με την κοπέλα του παιδιού είμαστε παιδικές φίλες. Όταν παντρεύονταν η αδελφή μου επειδή ήταν έγκυος ήμουν δίπλα της στις προετοιμασίες και είχα φέρει τις φίλες μου να με βοηθήσουν. Έτυχε να έρθει το παιδί να πάρει την κοπέλα του από το σπίτι και τον έπιασαν εκεί. Δεν εκκρεμούσε ένταλμά συλλήψεως εις βάρος του. Δεν ξέραμε κάτι. Μας πήγαν στη ΓΑΔΑ. Δεν έχει συμβεί πουθενά να κρατηθείς για πλημμέλημα» στο περιοδικό ΕΓΩ το γνωστό μοντέλο.

Περισσότερα spirospero.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου