16 Νοε 2013

Εγκατέλειψε το μωρό της επειδή δεν της φερόταν καλά ο φίλος της

Εγκατέλειψε το μωρό της επειδή δεν της φερόταν καλά ο φίλος της
Άφησε το μόλις ενός μηνών μωράκι της στον φίλο της και σηκώθηκε και έφυγε! Ο λόγος; Η κακή συμπεριφορά του απέναντι στην ίδια και στο παιδί τους!

Η 23χρονη μητέρα από το Μπουλαβάγιο, προέβη σε αυτήν την απίστευτη πράξη ανευθυνότητας, ισχυριζόμενη ότι ο άντρας με τον οποίο έκανε το παιδί, ήταν ανίκανος να φροντίσει την ίδια και το αγγελούδι τους, ενώ τον κατηγορεί ότι είχε κακή και επιθετική συμπεριφορά απέναντί της.
Ο 24χρονος άντρας από την άλλη υποστήριξε ότι η φίλη του, εγκατέλειψε εκείνον και το μωρό τους μετά από καυγά που είχαν μεταξύ τους, για την πατρότητα του παιδιού.

«Είχαμε μία παρεξήγηση , όταν έμεινε έγκυος. Εκείνη μου είπε ότι έκανε έκτρωση. Στην συνέχεια εξαφανίστηκε για έξι μήνες και εμφανίστηκε μετά με το μωρό για να μου πει ότι είναι δικό μου. Δέχτηκα να μείνουμε μαζί, αλλά δεν είμαι πεπεισμένος ότι είναι δικό μου. Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τεστ DNA.»

Όπως δήλωσε ο ίδιος, σοκαρίστηκε όταν η 23χρονη φίλη του, παράτησε το μωρό. «Σοκαρίστηκα που εγκατέλειψε το μωρό και εξαφανίστηκε πάλι. Πώς μπορεί να αφήσει το ενός μηνών βρέφος μαζί μου, γνωρίζοντας ότι δεν μπορώ να το περιποιηθώ. Αυτός είναι και ο λόγος που το έδωσα στη μητέρα μου, ενώ έχω απευθυνθεί και στην αστυνομία».
Από την άλλη η νεαρή μητέρα κατηγορεί τον φίλο της για κακή συμπεριφορά. «Δεν μπορούσε να φροντίσει εμένα και το παιδί. Υπήρχαν φορές που δεν μου παρείχε ούτε το φαγητό. Κάθε φορά που ρωτούσα κάτι, μου απαντούσε με πολύ επιθετικό τρόπο, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που έβλεπε μπροστά μου φωτογραφίες από τις πρώην του».

Καταλήγοντας λοιπόν ότι δεν την ήθελε πια, αποφάσισε ότι πρέπει να χωρίσουν και να του αφήσει το παιδί. Όσο για το τι απαντάει για το αν είναι ο πραγματικός πατέρας του μωρού της; Η ίδια ισχυρίζεται ότι είναι.

Πηγή: mothersblog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου