5 Οκτ 2013

Ραλλία Χρηστίδου: τι απαντά στις φήμες περί ομοφυλοφιλίας


Τι απάντησε η δημοφιλής τραγουδίστρια Ραλλία Χρηστίδου στις φήμες που ακούγονται για το πρόσωπο της περί ομοφυλοφιλίας;
Στις φήμες που κυκλοφορούν ότι είναι ομοφυλόφιλη απάντησε μεταξύ άλλων στο περιοδικό ΕΓΩ η Ραλλία Χρηστίδου. 

«Δεν με ενδιαφέρει από τη στιγμή που έχω δηλώσει ευθαρσώς ότι δεν αποτελεί είδηση η σεξουαλική ταυτότητα κανενός ανθρώπου. Κανέναν δεν θα έπρεπε να απασχολεί και να ενδιαφέρει το τι κάνει κάποιος στην προσωπική του ζωή. Πιστεύω στα ανθρώπινα δικαιώματα. 

Οι ομοφυλόφιλοι πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους, τόσο στο γάμο όσο και στην υιοθεσία παιδιών. Εγώ πιστεύω στην αγάπη. Είναι το μέγιστο. Αγάπα και κάνε ότι θέλεις. Είμαι δίπλα σε όλους όσοι χρειάζονται κάτι από εμένα. Πέρυσι τον Ιούνιο δέχθηκα με πολύ χαρά να συμμετάσχω στο Gay Pride. 

Όσον αφορά τον εαυτό μου, δεν μου άρεσε ποτέ να μιλάω για το τι κάνω, για ένα και μόνο λόγο: δεν θέλω να χρησιμοποιώ με κανέναν τρόπο την προσωπική μου ζωή για τη δουλειά» είπε χαρακτηριστικά η Ραλλία Χρηστίδου.

Πηγή: http://www.fimes.gr/2013/10/rallia-christidou-omofylofili/#ixzz2gp0T10x6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου