28 Αυγ 2013

«Είμαι ζωντανή από θαύμα, μισώ την Ελλάδα»- Οι διακοπές τής Κιάρα στην Κω έγιναν εφιάλτης

«Είμαι ζωντανή. Από θαύμα, αλλά είμαι. Τελειώνω τις διακοπές μου στο νοσοκομείο. Ελλάδα σε μισώ. Η φτώχεια οδηγεί σε παράλογα πράγματα. Με απήγαγαν και παραλίγο να με στραγγαλίσουν. Για καλή μου τύχη δε θυμάμαι τίποτα».

Με αυτά τα λόγια περιγράφει στο facebook την περιπέτεια που έζησε στην Κω η 37χρονη Ιταλίδα Chiara Boffo, η οποία καταγγέλλει ότι έπεσε θύμα κακοποίησης στο νησί. 

Όπως αναφέρει η ιταλική «Corriere della sera», οι διακοπές της 37χρονης στην Ελλάδα εξελίχτηκαν σε εφιάλτη. 

Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Παρασκευή, όταν η Ιταλίδα είχε συμπληρώσει μία εβδομάδα στο νησί, όπου είχε ταξιδέψει μόνη της, συμμετέχοντας σε γκρουπ συμπατριωτών της. 

Η κοπέλα χαιρέτησε τους φίλους της που είχε γνωρίσει στο νησί και έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη της.
Αργότερα, η Κιάρα βρέθηκε από περαστικούς ημίγυμνη στον περιφραγμένο χώρο της αρχαίας αγοράς, με τραύματα στο πρόσωπο και το σώμα.
Πιο πέρα πεταμένη βρέθηκε η τσάντα της, χωρίς πάντως το κινητό της.

Η γυναίκα διακομίστηκε αρχικά στο νοσοκομείο του νησιού και στη συνέχεια με ελικόπτερο στην Κρήτη.
Υπέστη σοκ και δε θυμάται τίποτα από αυτά που της συνέβησαν. 

Πηγή newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου