19 Ιουλ 2013

Ντοπέ και ο δισκοβόλος Τρέιβς Σμικλ


Ο αθλητής της δισκοβολίας, Τρέιβς Σμικλ, είναι ο τέταρτος Τζαμαϊκανός που αποκαλύφθηκε ότι βρέθηκε «θετικός» σε έλεγχο ντόπινγκ, με τον ίδιο πάντως να δηλώνει ότι δεν έκανε εν γνώσει του χρήση απαγορευμένης ουσίας.

Ο Σμικλ είπε πως η Επιτροπή Κατά του Ντόπινγκ της Τζαμάικας (JADCO) τον ενημέρωσε ότι το δείγμα ούρων του από τα εθνικά τράιαλς του Ιουνίου είχε ένα αντίθετο αναλυτικό εύρημα, ωστόσο δεν κατονόμασε την ουσία, στην οποία βρέθηκε «θετικός».

«Ως αθλητής, πρέπει να αναλάβω την ευθύνη για ό,τι βρέθηκε μέσα στο σώμα μου. Όμως, θέλω να δηλώσω ότι δεν κατανάλωσα εν γνώσει μου ή ηθελημένα κάποια απαγορευμένη ουσία» ήταν η δήλωσή του.

«Προσωπικά, είμαι πολύ λυπημένος και έκπληκτος από αυτά τα ευρήματα, καθώς ποτέ δεν έχω προσπαθήσει να "κλέψω" και πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου έναν πρεσβευτή για τον στίβο και έναν δυνατό υποστηρικτή των ελέγχων ντόπινγκ», πρόσθεσε.

Ο 21χρονος είναι ο τέταρτος Τζαμαϊκανός αθλητής, μέσα σε λίγες ημέρες, που είδε το όνομά του να εμπλέκεται σε σκάνδαλο ντόπινγκ. Αυτού προηγήθηκαν ο πρώην κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στα 100 μέτρα, Ασάφα Πάουελ, η «ασημένια» Ολυμπιονίκης στα 4Χ100 μέτρα, Σερόν Σίμπσον και η δισκοβόλος Άλισον Ράνταλ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι κι ένας πέμπτος αθλητής, στην κατηγορία των Νέων (δεν κατονομάζεται), βρέθηκε «θετικός» σε απαγορευμένες ουσίες στην ίδια διοργάνωση. 

Ο Σμικλ έχει ζητήσει την εξέταση και του δεύτερου δείγματος και δήλωσε πρόθυμος να συνεργαστεί με την JADCO σε οποιαδήποτε έρευνα.


Πηγή spirospero

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου