13 Μαρ 2013

«Ναι, είχα δει ερωτικά τη Νία Βαρντάλος»

«Ναι, είχα δει ερωτικά τη Νία Βαρντάλος»


Για την έλξη που υπάρχει με τις συμπρωταγωνίστριές του μίλησε ο Γεωργούλης

Για τη συνεργασία του με τη Νία Βαρντάλος μίλησε ο Αλέξης Γεωργούλης στο Γιώργο Λιάγκα και στη Φαίη Σκορδά στο Πρωινό Moυ.

Ο ηθοποιός παραδέχτηκε πως έχει φάει «χυλόπιτες» και πως έχει πονέσει μετά από χωρισμούς δηλώνοντας: 

«Δεν είναι η εμφάνιση που θα σε κάνει αγαπητό ή μισητό. Είναι η όλη ενέργεια που φέρεις. Αν η ενέργειά σου δεν ταιριάζει με τον άλλον, ε, θα φας χυλόπιτα» και πρόσθεσε: «Όταν είμαι σε μία σχέση είμαι πιστός». 

Ο Αλέξης Γεωργούλης μίλησε για το φλέρτ, τονίζοντας: 

«Αυτό το είχα πριν γίνω ο... Γεωργούλης. Δηλαδή μου αρέσει το παιχνίδι και το φλερτ. Όταν έγινα αναγνωρίσιμος, αυτό έγινε λίγο παρεξηγήσιμο. Από την άλλη είναι μια ένδειξη «ζωής» σε μια σχέση. Εγώ πάντως, όταν είμαι σε σχέση, αισθάνομαι ότι με έχει μία γυναίκα. Αν δεν το καταλαβαίνει εκείνη, τι να πω...».

Όσον αφορά την έλξη με τις συμπρωταγωνίστριες του στις ερωτικές σκηνές είπε: «Αυτό είναι πρόβλημα! Και να μη σου αρέσει η άλλη, καθώς μπαίνεις στη διαδικασία, αφήνεις το εγώ σου λίγο στην άκρη και δεν σκέφτεσαι, για παράδειγμα, ποια θα ήθελες εσύ να έχεις για κοπέλα. Μπαίνεις στον ρόλο και, επειδή το λέει το σενάριο, αισθάνεσαι έλξη», ενώ για τη Νία Βαρντάλος στο «Έρωτας Αλά Ελληνικά» είπε: 

«Ναι! Την έχω δει ερωτικά. Δεν είχε συμβεί τίποτα μεταξύ μας, αλλά την είδα ερωτικά. Τις περισσότερες φορές δηλώνουμε εμείς οι ηθοποιοί πως δεν υπάρχει έλξη στη δουλειά, για να μην αισθάνεται ανασφάλεια ο/η σύντροφος». 

ΠΗΓΗ: newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου